نصرتی: قول قهرمانی در آسیا سخت است اما ...

سهمیه جهانی با ما

شاهو نصرتی به اتفاق ملی پوشان دیگر در تورنمنت هندبال قطر حضور دارد. تیم ملی در این رقابت‌ها با عمان، الجزایر و قطر بازی می‌کند و سپس راهی کره‌جنوبی ـ میزبان رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، انتخابی بازی‌های جهانی ـ می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۱۲۰۹

نصرتی یکی از برترینهای تیم ملی است که در راه کسب سهمیه جهانی نقش زیادی در تیم دارد.

اوضاع تیم چطور است؟

همه چیز خوب پیش میرود. بعد از وقفه طولانی که در جمع و جور کردن تیم داشتیم حالا با حضور رحیمی در راس فدراسیون هندبال اتحاد خوبی در جامعه هندبال ایجاد شده است و همه دوباره کنار هم جمع شدهایم.

انتخاب ماچک در این اوضاع چه نقشی داشت؟

در زمان کوتاهی که تا آغاز مسابقات قهرمانی آسیا داشتیم، بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی ماچک بود. او شناخت خوبی از هندبال این قاره دارد و مربی تیمهای قطر و بحرین بوده است.

درباره اردوی اسلوونی چه نظری داری؟

اردویی ده روزه را در این کشور برگزار کردیم و یک بازی تدارکاتی با تیم کوپر انجام دادیم که برای شروع کار ما بسیار مناسب بود و به انسجام تیمی کمک کرد. در بازی دوم هم برابر تیم ملی اسلوونی قرار گرفتیم که دارنده مدال برنز جهان است و با وجود شکست برابر این تیم، ماچک از عملکرد بازیکنان راضی بود.

لژیونرها با نفرات دیگر هماهنگ شدند؟

خوشبختانه با حضور لژیونرها همه چیز آماده است و تمرینات به بهترین نحو در حال برگزاری است. ما سال هاست در کنار هم بازی میکنیم و هماهنگی مطلوبی داریم.

درباره حریفان چه نظری داری؟

حریفان ما در آسیا تیمهای دست و پا بستهای نیستند و در حال رصد کردن بازیهای آنها هستیم. ما نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم زیرا همه تیمها برای کسب بهترین نتیجه میآیند و پیش از کسب مدال برای آنها کسب سهمیه حضور در جام جهانی اهمیت دارد و ما هم به دنبال همین سهمیه هستیم.

ایران برای موفقیت در این رقابتها چقدر شانس دارد؟

همه دستبهدست هم دادیم تا دوباره هندبال را به جایگاه اصلی خودش برسانیم. با وجود اینکه دور از دسترس نیست، اما قول حضور در فینال و قهرمانی نمیدهیم. در ورزش چیزی قابل پیشبینی نیست؛ ممکن است یک روز، روز ما باشد و یک روز نه. امیدوارم بهترین نتیجه را بگیریم و اولین دستور کار ما و کادر فنی کسب سهمیه جام جهانی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها