ندای وحدت مردم ایران در مقابل اغتشاشگران

دور از تو انـدیشه بدان...

مردم مومن و ولایی استان تهران و دیگر شهرهای کشور پس از اقامه نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی باشکوه، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای امام راحل، انقلاب اسلامی، رهبری و شهدا، بر حمایت قاطع خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کردند.
کد خبر: ۱۱۱۰۱۲۹

راهپیمایی باشکوه ابراز نفرت از توطئهها و ترفندهای دشمنان انقلاب و عوامل فریبخورده داخلی برای ایجاد آشوب و فتنه در کشور، دیروز در حالی برگزار شد که روزهای چهارشنبه و پنجشنبه نیز شهرهای مختلف کشورمان شاهد قیام علیه اغتشاشات اخیر بود.

مردم بابصیرت و ولایی تهران پس از اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی(ره)، با برگزاری راهپیمایی باشکوه، توطئههای اخیر دشمنان انقلاب برای سوء استفاده از تجمعهای مسالمت آمیز و صنفی مردم با هدف ایجاد آشوب در کشور و ضربه زدن به پیکره نظام مقدس جمهوری اسلامی را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی با سردادن شعارهای «مرگ بر فتنهگر پرچمسوز، نوکر آمریکایی شرمت باد شرمت باد، مرگ بر مزدور آمریکایی، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، ما همه با هم هستیم پشت ولایت هستیم، منافق حیا کن شهر مارو رها کن، مفسد اقتصادی اعدام باید گردد، مرگ بر روباه پیر»، حمایت قاطع خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشان دادند. «مرگ بر آشوبگر، خامنهای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است، شعار مجلس ما مرگ بر آمریکا، شعار امت ما مرگ بر آمریکا، شعار دولت ما مرگ بر آمریکا » از دیگر شعارهای شرکت کنندگان در راهپیمایی مردمی محکومیت اقدامات اخیر معدود افراد منافق و فریب خورده داخلی برای ایجاد ناآرامی در کشور بود.

مردم شرکت کننده در این راهپیمایی باشکوه همچنین پلاکاردهایی با مضامین «هم غزه هم لبنان جانم فدای اسلام»، «فتنه را جمع میکنیم مطالبهگری را شروع میکنیم» در دست داشتند.

همچنین شرکت کنندگان در راهپیمایی باشکوه و مردمی در شهرهای دیگر از جمله اجتماعات عظیم در مشهد و اصفهان ، با تاکید بر اینکه حساب مردمی که پیگیر مطالبات بحق و قانونی خود هستند از آشوبگران و عوامل فریب خورده جداست، اعتماد و اعتقاد راسخ خود به آرمانهای والای امام راحل، رهبری انقلاب و ارزشهای انقلاب اسلامی را فریاد زدند.

اقشار مختلف مردم شرکت کننده دراین راهپیماییها با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فتنهگر و مرگ بر آلسعود، انزجار خود را از توطئهها و اقدامات فتنه گرانه دشمنان و عوامل فریب خورده داخلی در سوءاستفاده از خواستهها و مطالبات جمعی از مردم محکوم کرده و بر اتحاد و همدلی بیش از پیش مردم و مسئولان برای مقابله با دشمنان تاکید کردند.

براساس این گزارش، راهپیمایی باشکوه محکومیت توطئههای دشمنان انقلاب برای ایجاد ناآرامی و آشوب در کشور همزمان در تمام شهرستانهای استان تهران نیز برگزار شد.

راهپیمایی باشکوه ابراز حمایت مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعلام وحدت و همدلی آحاد مردم و مسئولان در دفاع از آرمانهای والای انقلاب، با حضور باشکوه و پرشور مردم در شهرستانهای قرچک، پیشوا، شهریار، ملارد، دماوند، فیروزکوه، ورامین، پردیس، بهارستان، ری، شمیرانات، قدس، پاکدشت، رباطکریم و اسلامشهر نیز برگزار شد.

صدایی که به نیابت از ترامپ و نتانیاهو برمیخیزد، صدای ملت نیست

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه در فتنه اخیر آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان برای حمایت از اغتشاشگران مسابقه گذاشته بودند، عنوان کرد: اغتشاشگران با غارت و اهانت به اسلام به نام ملت، خیانت به ملت کردند.

به گزارش فارس، آیتالله سیداحمد خاتمی خطیب موقت نماز جمعه تهران در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته تهران، با بیان اینکه تقواست که ما را در جهاد نجات میدهد و مردم در حوادثی که در این چند روز در کشور گذشت، عمق فتنهها را میشناسند به بیان نکاتی در باره فتنه روزهای اخیر پرداخت و اظهار کرد: آنچه این روزها در کشور میگذرد، جلوهای از عقدهگشایی آمریکاست، چراکه دنیای استکبار در جبهههای مختلف شکست خورده است. داعش دستپرورده خودشان بود و گفته بودند آزادی موصل ده تا 30 سال طول میکشد، اما با کمک ایران هشت ماهه این کار انجام شد. خطیب موقت نماز جمعه تهران تصریح کرد: قصه این است که پول را عربستان داده و طراحی را آمریکا داشته و قرار بود از اتاقهای آمریکا در هرات و اربیل سلاح به ایران بیاید و در بهمن کار را تمام کنند. یکی از تفالههای طاغوت گفته بود ما 22 بهمن ایرانیم، من به تفالهها میگویم تا ابد جایتان ایران نیست و اگر بیایید مردم در اولین قدم، قلم پایتان را میشکنند و چوبههای دار را آماده میکنند.

وی با بیان اینکه شروع اغتشاشات از اعتراضات بود و این اعتراضات در اصل بحق صورت گرفت، افزود: معترضان، مالباختگانی بودند که میگفتند مؤسسات اعتباری یا مجوز داشته یا نداشته که اگر داشته، شما ضامن هستید که البته میگویند ما 98 درصد پولها را بازگرداندیم، اگر مجوز نداشته چطور پنج سال کار کردند در حالی که اگر کسی بدون مجوز از شهرداری به ساخت خانهای اقدام کند با لودر آن را خراب میکنند. از این رو اعتراض مردم ناحق نیست. آیتالله خاتمی اظهار کرد: مردم شعار مرگ بر گرانی میدهند، کیست که از گرانی خوشش بیاید، کارگری میگوید، چندین ماه است که حقوق نگرفتهایم. تا اینجای قصه کسی نگفته ناحق است؛ اصل 27 قانون اساسی تشکیل راهپیمایی بدون حمل سلاح و عدم اخلال در امنیت را مجاز میداند و باید مجوز بگیرند، لذا باید حرف مردم شنیده شود.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با تاکید بر این که نباید در این شلوغیها حق گم شود، افزود: روحانیت و مراجع همراه محرومان و کارگران و افرادی که مشکل معیشت دارند، هستند؛ خواهش میکنم اینجا دیگر بازی جناحی درنیاورید، مردم آزادی میخواهند صدای آنها شنیده نمیشود.

آیتالله خاتمی درباره فتنه اخیر خاطرنشان کرد: ضدانقلاب سوار این موج اعتراض مردم شد و افراد آموزشدیده آنها به میدان آمدند لذا معترضان خط خود را جدا کردند و کسانی که مشکل داشته و مالباخته بودند به نماز جمعه و راهپیمایی 9 دی آمدند. نهایت عجز دشمن این بود که با آن همه بسیج رسانهای بسیار کم و شاید یک در دو هزارم توانستند و این نشانه بدبختی ترامپ و رئیسجمهور فرانسه است که با وجود معدود اراذل و اوباش ذوقزده میشوند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان این که طبق تحقیقات، برخی از این ضد انقلابها آموزش دیده خارج بودند و آمدند تا کشته به جای بگذارند و فتنه بیافرینند، گفت: آنها رذالت کردند و مانند فتنهگران دیگر برخی سربازان گمنام امام زمان(عج) و پاسداران را کشتند و به هر نقطهای که نشان از دین داشت، حمله کردند. از جمله خانه ائمه جمعه، سازمان تبلیغات اسلامی یا حتی شورای حل اختلاف و این غارتگری دیگر کار معترضان نبود.

وی با بیان اینکه در طول سالهای 78، 88 تا 96 ما سه فتنه داشتهایم، تصریح کرد: در هر سه فتنه آمریکا و رژیم صهیونیستی جلودار و گروهکهای منفور ملت مانند سلطنتطلبان که پرونده سیاهی از غارتگری، جنایت، شکنجه و مبارزه با دین دارند به صحنه آمدند و امیدوار شدند و خطاب به آنها گفت شتر در خواب پنبهدانه میبیند و آرزوی این که سلطنتطلبان عرضه این کار را داشته باشند به گور خواهند برد. آیتالله خاتمی گفت: فتنه 96 خیلی زود چهره ضداسلامی و ضدایرانیاش را نشان داد چراکه آنها پرچم ایران را که نماد عزت، غیرت یک ملت و مزین به کلمه «الله» است آتش زدند و اهانت کردند. همه دیدید فضای مجازی آتش بیار معرکه بود و به مردم میگفت کجا شلوغ است و چه شعاری میدهند؛ وقتی فضای مجازی محدود شد فتنه فروکش کرد، این که رهبر انقلاب میگویند در فضای مجازی هزاران توپخانه در حال شلیک به سمت ملت ایران هستند، یعنی باید این توپخانهها را از کار انداخت ؛ آیتالله مکارم فرمود به جای لجنزار متعفن که به نام «تلگرام» است، فضای مجازی سالم در دست جامعه قرار گیرد، نگویید موقت قطع کردیم و دوباره برمیگردیم، این شیاطین برگردند همان آش و همان کاسه خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها