تصاویری از گوشی سونی اکسپریا XA2 اولترا منتشر شده است که هیچ تحولی در طراحی سونی نشان نمی‌دهند.
کد خبر: ۱۱۰۹۵۲۴
تصاویری از سونی اکسپریا XA2 اولترا فاش شد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از زومیت، اکسپریا XA2 اولترا یکی از چند گوشی هوشمندی است که سونی قصد دارد در سه‌ماهه‌ اول سال ۲۰۱۸ معرفی کند. این دستگاه که چندی پیش با کدنام H4233 رؤیت شده بود، اخیرا در آژانس رگولاتوری مالزی SIRIM با نام اصلی خود ظاهر شد.

حالا تصاویری از این گوشی منتشر شده است که قسمت جلو و پشت گوشی را نشان می‌دهد. بر اساس این تصاویر و با وجود شایعاتی که از تغییر کلی در طراحی گوشی‌های اکسپریا حکایت داشتند، اکسپریا XA2 اولترا از نظر طراحی دست‌خوش هیچ تحولی نشده است.

البته حاشیه‌های صفحه‌نمایش در قسمت‌های چپ و راست واقعا باریک شده‌اند؛ اما بالا و پایین دستگاه مانند مدل‌های قبلی اکسپریا دارای حاشیه‌های زیادی هستند. البته از آن‌جایی که به نظر می‌رسد این دستگاه جزو میان‌رده‌های سونی باشد، شایعه‌ی ذکرشده به قوت خود باقی است؛ یعنی ممکن است تحولی که انتظار آن را می‌کشیم در گوشی‌های رده‌بالای اکسپریا اتفاق بیفتد.

در خصوص مشخصات Xperia XA2 Ultra گفته می‌شود که این گوشی هوشمند به نمایشگر ۶ اینچی با کیفیت فول اچ‌دی و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۳۰ مجهز است و ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه را در خود جای داده است. دوربین اصلی این دستگاه ۲۱ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن دوگانه است. حسگر اثر انگشت این گوشی در پشت آن جای گرفته است.

تصاویر افشا‌شده تأیید می‌کنند که اکسپریا XA2 اولترا با اندروید ۸.۰ اوریو عرضه خواهد شد؛ اما مشخص نیست که معرفی آن در نمایشگاه CES 2018 در ماه جاری صورت می‌گیرد یا به نمایشگاه MWC در ماه فوریه موکول خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها