مجله وردساکر برگزید

ایران دومین تیم برتر سال 2017

مجله ورلد ساکر، تیم ملی ایران را به عنوان دومین تیم برتر دنیا در سال 2017 برگزید. در این نظرسنجی، خیلی از چهره‌های مطرح فوتبال دنیا حضور داشتند و در نهایت، تیم رئال مادرید اسپانیا با کسب بیشترین آرا در رده اول جهان قرار گرفت. در این رده بندی، تیم‌های باشگاهی و ملی ترکیب بودند و ایران پس از رئال همراه با تیم‌های برزیل، آلمان، ایسلند و موناکو در رده دوم قرار گرفت. تیم‌های بارسا، یووه و منچستر‌سیتی هم در رده‌های بعدی قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۱۰۸۱۴۳

در این نظرسنجی،‌ کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی هم به عنوان نهمین مربی برتر دنیا در سال 2017 انتخاب شد. جان دوردن، روزنامه‌نگار ورزشی که با رسانه‌هایی همچون گاردین، بی‌بی‌سی، نیویورک‌ تایمز، ورلد ساکر و آسوشیتد پرس همکاری می‌کند، به عنوان یکی از رأی‌دهندگان، کارلوس کی‌روش و تیم ملی ایران را به ترتیب به عنوان بهترین مربی و بهترین تیم سال انتخاب کرده است. عادل فردوسی پور، مجری و تهیه کننده نود هم در این نظرسنجی حاضر شد، اما نه به کی‌روش رای داد و نه به تیم ملی! او رئال مادرید را به‌عنوان بهترین تیم و زین الدین زیدان را به عنوان بهترین مربی سال 2017 برگزید.

همچنین کریستیانو رونالدو که اخیراً از سوی فیفا، نشریه فرانس فوتبال و گلوب ساکر، عناوین بهترین بازیکن جهان در سال 2017 را از آن خود کرد، این بار از سوی نشریه ورلد ساکر آمریکا به عنوان بهترین فوتبالیست جهان در سال 2017 لقب گرفت. فوق‌ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها با کسب 715 رأی از کارشناسان فوتبالی این عنوان را به خود اختصاص داد و لیونل مسی آرژانتینی از بارسلونا با 663 رأی و نیمار برزیلی از پاری‌سن‌ژرمن با 437 امتیاز را در کسب این عنوان ناکام گذاشت.

همچنین زین‌الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید با کسب 42 رأی عنوان بهترین مربی سال را از آن خود کرد. پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی با کسب هشت رأی و تیته، سرمربی تیم ملی برزیل هم با کسب پنج رأی به ترتیب دوم و سوم شدند. کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی کشورمان هم با کسب تنها یک رأی در مکان نهم این رده‌بندی ایستاد.

نکته جالب نظرسنجی این بود که ایران تیم دوم جهان شد، ولی در آسیا به هیچ جایگاهی نرسید و در مراسم بهترین‌های قاره، هیچ جایگاهی نداشت!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها