احترام برومند در برنامه «سینما دو» به این نکته اشاره کرد که گرچه برخی فکر می‌کنند پس از درگذشت داوود رشیدی فرصت بازیگری پیدا کرده اما در واقع او در زمان حیات همسرش سه‌فیلم بازی کرده است.
کد خبر: ۱۱۰۷۸۱۵

به گزارش روابط عمومی «سینما دو»، در برنامه پنجشنبه شب آیتمی ویژه روی آنتن رفت که به احترام‌سادات برومند همسر مرحوم داوود رشیدی اختصاص داشت و این برنامه به او، داوود رشیدی و خانواده‌اش تقدیم شد. احترام برومند در این آیتم درخصوص نقش‌آفرینی‌اش در سه فیلم گفت: من سه فیلم «فروشنده» به کارگردانی اصغر فرهادی، «وقتی برگشتم» به کارگردانی وحید موساییان و «در سکوت» به کارگردانی ژرژ هاشم‌زاده را قبل از فوت داوود رشیدی بازی کردم، چون بعضی فکر می‌کنند بعد از فوت آقای رشیدی فراغت پیدا کرده و فعالیتم را در سینما شروع کرده‌ام.

وی افزود: به من چندان فیلمنامه پیشنهاد نمی‌شود و هنرپیشه حرفه‌ای نیستم. در فیلم «فروشنده» نقش خیلی کوچکی داشتم و این لطف آقای فرهادی بود که این نقش را به من دادند و دیده شد. برومند درباره کتابخانه‌ای که در خانه‌اش قرار دارد، عنوان کرد: شاید بیش از نیمی از کتابخانه ما مربوط به هنر تئاتر و نمایشنامه‌های مختلف و خیلی‌هایشان نیز به زبان فرانسه است؛ کتاب‌های تاریخی و رمان هم زیاد داریم. در دیگر بخش‌های خانه هم کتاب داریم و به اینجا محدود نمی‌شود. عشق بزرگ آقای رشیدی، خواندن بود.

خواهر مرضیه و راضیه برومند یادآور شد: در دنیای هنر اگر مجریگری و گویندگی را جزو آن بدانیم، فکر می‌کنم بیشتر در این زمینه استعداد دارم.

برومند در پایان گفت: امسال در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از من تجلیل کردند و خیلی خوشحال شدم که بعد از حدود 40 سال به یادم بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها