مسعود جعفری جوزانی در برنامه «شب‌های شفاهی» درباره این که چرا اهالی هنر به او «عمو» می‌گویند، گفت: سال‌ها پیش وقتی به همراه عده‌ای دیگر در دانشگاه آمریکا تحصیل می‌کرده، برای این که خیلی با نام واقعی شناخته نشوند نام‌های دیگری را انتخاب می‌کردند که او نیز عمو نامیده شد و تا امروز هم ماند.
کد خبر: ۱۱۰۷۲۳۸

جوزانی در این برنامه درباره چرایی نگاه تزئینی به فرهنگ گفت به موضوع فرهنگ در هیچ‌دوره‌ای نگاه جدی نشده است، در حالی که مهم است، چون ادب، رفتار و اعتقاد آدم‌ها را می‌سازد. جوزانی به موضوع همکاران سینماگرش هم ورود کرد و گفت فقط با درآمد کارگردانی نمی‌توان زندگی کرد و مثال آورد یک تهیه کننده راضی به پرداخت هزینه‌های فیلمی می‌شود، اما عده‌ای نظرش را تغییر می‌دهند.

ناراضی از بعضی نقش‌ها

در ویژه‌برنامه «حرف تو برف» وقتی از عبدالرضا اکبری درباره فعالیت‌های امسال سوال شد پاسخ داد دو کار تئاتری انجام داده است و اعتراف کرد که وقتی کار مناسب تصویری پیشنهاد نشود مجبوریم برگردیم به خانه اولمان تئاتر.

او افزود البته درآمدی هم در آن نیست و به دلیل علاقه و صمیمیت در آن حضور می‌یابد. آنطور که از صحبت‌هایش پیدا بود از بعضی نقش‌ها در کارنامه کاری‌اش راضی نیست، این بازیگر در ادامه گفت: بعضی نقش‌های بد در کارنامه‌اش هست که نتیجه عدم سختگیری در پذیرفتن پیشنهاد‌ها بوده است. اکبری ادامه داد البته فرزندش از تجربه او استفاده کرده است و هر نقشی را نمی‌پذیرد.

زندگی مهم‌تر از بازیگری

مجید صالحی در برنامه «من و شما» گفت این‌قدر اتفاقات مهمی در زندگی برای لذت بردن و فکر کردن مثل فرزندان و اطرافیان دارد که بازیگری موضوع فرعی در میان آنهاست. البته او افزود: سعی می‌کند در بازیگری هم پیشرفت داشته باشد. صالحی در این گفت‌وگو به روزهایی هم اشاره داشت که فیلم کرایه می‌داد و آن زمان حتی فکر نمی‌کرد روزی بتواند نقش کوتاهی بازی کند. صالحی یادی از پدرش هم کرد که بعد از فوت او با این که تا اول راهنمایی شاگرد اول مدرسه بود ناگهان در مقطعی افت کرد. او که از صحبت‌هایش پیدا بود خیلی بی‌تمایل نیست که قسمت دوم سریال سه در چهار را بسازد اشاره‌ای هم به کارگردانی در تلویزیون داشت و گفت اتفاقا در سال قبل پیشنهاد کارگردانی 9 سریال شده، اما او شرایط ساخت را نداشته است.

تماشای فوتبال بدون ترس زلزله

محمد بحرانی از آن علاقه‌مندان حرفه‌ای فوتبال است. نشانه‌های این علاقه هر چند پیشتر در خندوانه معلوم شده بود، اما با حضور در برنامه «فوتبال 120» نشان داد چقدر اخبار و مسابقات فوتبالی را تعقیب می‌کند. نمونه‌اش وقتی که گفت در زمان زلزله تهران مسابقه فوتبال میان بایرن مونیخ و دورتموند را تماشا می‌کرده و تا پایان بازی را دیده و از خانه‌شان بیرون نرفته است. او که بشدت طرفدار فوتبال آلمان است به نکته جالبی از چگونگی علاقه به فوتبال آلمان هم اشاره کرد. بحرانی توضیح داد وقتی سن خیلی کمی داشت به یکباره طرفدار اسپانیا شد. برادرش که طرفدار آلمان بود یک روز در ازای پرداخت پنج تومان از او درخواست می‌کند تا طرفدار آلمان شود که بحرانی می‌پذیرد و تا امروز طرفدار آلمان و همچنین بایرن مونیخ می‌ماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها