استقلال خوب گل می‌زند اما وینفرد نگران است

شفر: مهاجم می‌خواهم!

استقلال تهران موفق شد، چهار گل به صنعت نفت بزند و همچنان روی دور برد باشد. تیم وینفرد شفر به شرایط ایده‌آلی رسیده و حالا دقیقا مشکلی را حل کرده که منصوریان از پس حل آن برنمی‌آمد؛ گلزنی. استقلال سال پیش هم دقیقا چنین مشکلی را حل کرد و توانست در نیم‌فصل دوم فوق‌العاده ظاهر شود. حالا آبی‌ها به کمتر از سه گل در هر مسابقه راضی نیستند و مدام آمار خط حمله خود را بالا می‌برند.
کد خبر: ۱۱۰۶۶۲۲

مقابل صنعت، محسن کریمی بعد از ماه‌ها غیبت برای استقلال به میدان رفت و توانست هت‌تریک کند. آمار او در اولین مسابقه فصل برای هیچ کس باور کردنی نبود؛ حتی برای یکی مثل سجاد شهباززاده! این بازیکن بازی‌های نسبتا زیادی در نیم‌فصل انجام داد، ولی نتوانست به اندازه یک 90 دقیقه محسن کریمی موفق باشد. بازیکن جوان استقلال سه گل زد و سجاد احتمالا با وضعیتی که دارد، تا پایان فصل هم نمی‌تواند به اندازه کریمی گل بزند! با وجود آن که استقلال توانسته مشکل گلزنی خود را حل کند و حالا قربانی هم نشانه‌هایی از پیشرفت را نشان داده، وینفرد شفر پای خود را در یک کفش کرده که مهاجم می‌خواهد. نگرانی او هم کاملا بجاست. استقلال بزودی باید در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شود و طبیعتا نیاز به یک مهاجم بیشتر دارد. کریمی هم در این سال‌ها نشان داده، عضلات ضعیفی دارد و زیاد مصدوم می‌شود. وینفرد شفر در این باره می‌گوید: قطعا به مهاجم نیاز داریم و یک بازیکن در این پست جذب می‌کنیم.

این یعنی پایان کار سجاد شهباززاده در استقلال. شفر در حال حاضر هم او را بازی نمی‌دهد و طبیعی است، اگر مهاجم دیگری اضافه شود، او هیچ گونه شانس بازی نخواهد داشت. به همین خاطر از استقلال خبر می‌رسد شهباززاده ساز جدایی کوک کرده و احتمالا در روزهای آخر نقل و انتقالات به تیم جدیدی نقل مکان می‌کند.

بازیکن دیگری هم که شایعه جدایی‌اش خیلی جدی به گوش می‌رسد، پژمان منتظری است. او که بتازگی از مصدومیت بازگشته، حالا نیمکت‌نشین شده است. منتظری در سال جام جهانی اصلا دوست ندارد نیمکت‌نشین باشد و شانس حضور در روسیه را از دست دهد. او تشنه بازی کردن است و می‌خواهد آمادگی‌اش را به کادر فنی ایران نشان دهد، منتهی در حال حاضر امکانش نیست. شفر از وضعیت دفاعی استقلال کاملا راضی است و قصد ندارد در آن تغییری ایجاد کند. وریا غفوری در راست عالی عمل کرده است. در قلب خط دفاعی چشمی و حسینی یک زوج هماهنگ و نفوذناپذیر نشان داده‌اند. در چپ هم زکی پور و امید نورافکن رقابت زیادی دارند. آیا منتظری در این شرایط شانسی برای بازی کردن خواهد داشت؟ قطعا پاسخ منفی است و شانس این بازیکن برای بازی در استقلال کم است. پژمان حالا به در خروجی استقلال نزدیک‌تر شده است.

درباره قائدی هم خبرهایی مشابه به گوش می‌رسد. البته شفر دوست ندارد این بازیکن آمادگی‌اش را از دست دهد و تاکید کرده، انتقال قرضی او به تیم دیگر می‌تواند به نفع خود قائدی باشد. این بازیکن در استقلال زیاد فرصت بازی پیدا نمی‌کند و بویژه با اتفاقات اخیر روحیه‌اش شدیدا خراب شده است. به همین خاطر، احتمالا او هم در نیم‌فصل به باشگاه دیگری منتقل می‌شود تا در پایان فصل به استقلال بازگردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها