کیهانی: انتخاب دوومیدانی کاران در 3 سطح انجام می‌شود

مک ویلکینز اواخر دی ماه می‌آید

مجید کیهانی، ‌رئیس فدراسیون دوومیدانی از تعیین سه طیف برای انتخاب نفرات تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی داخل سالن آسیا خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۶۵۵۹

وی که با رادیو ورزش گفت‌وگو می‌کرد، درباره طیف اول اظهار کرد: قهرمانانی که در ماه‌های اخیر زیر نظر فدراسیون هستند و برنامه‌های آنها منتهی به بازی‌های آسیایی 2018 می‌شود، ‌در این طیف قرار دارند؛ مثل حسن تفتیان و کیوان قنبرزاده. در سطح دوم ورزشکارانی شانس حضور در تیم ملی را دارند که رکوردهای آنها در رقابت‌ها ورودی با آنچه فدراسیون تعیین کرده است مناسب باشد. در طیف سوم هم نگاه ما به آینده است و می‌خواهیم از استعدادهای جوان استفاده کنیم.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در باره رقابت‌های قهرمانی داخل سالن آسیا و میزبانی ایران، گفت‌: تاکنون ژاپن، قطر، کویت، قرقیزستان، افغانستان و ماکائو در این رقابت‌ها نام‌نویسی کرده‌اند. سطح مسابقات فوق‌العاده‌ خواهد بود، زیرا ورزشکاران خوبی از قطر همچون برشیم، قهرمان و رکورددار پرش ارتفاع جهان، عبدالله هارون، قهرمان 400 متر آسیا و نایب‌قهرمان جهان و جمال حیران نایب‌قهرمان 800 متر آسیا در این مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند و قطعا با حضور آنها سطح مسابقات بسیار بالا خواهد بود.

کیهانی درباره مربی آمریکایی احسان حدادی در پرتاب دیسک گفت: مک ویلکینز، مربی آمریکایی حدادی اواسط ژانویه (اواخر دی) به ایران خواهد آمد. حدادی در اردوی کیش به سر می‌برد و مشکلی در شرایط تمرینی خود ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها