محمدرضا داورزنی معاون وزارت ورزش و جوانان طرح مهندسی شدن انتخابات فدراسیون والیبال را رد می کند.
کد خبر: ۱۱۰۵۹۴۴
واکنش معاون وزیر درباره شائبه مهندسی کردن انتخابات فدراسیون والیبال

به گزارش جام جم آنلاین ، وی در پاسخ به شائبات گوناگون در مورد رد صلاحیت شدن بهنام محمود و امیرحسین منظمی دو تن از کاندیداهای ریاست فدراسیون والیبال به جام جم آنلاین گفت: بر اساس آیین نامه مدیریتی وزارت ورزش و جوانان کاندیداهای ریاست بر فدراسیون باید سابقه مدیریتی داشته باشند. با وجود اینکه بهنام محمودی و امیرحسین منظمی از سابقه مدیریتی برخوردار نبودند آنها را تایید کردیم. اما تایید برخی از موارد دیگر بر عهده بخش های دیگر است و صلاحیت نهایی از سوی آنها صادر نمی شود و وزارت ورزش در اینباره دخل و تصرفی ندارد بنابراین اتهام مهندسی کردن اتنخابات کمالی بی انصافی است.

وی افزود: برای اینکه هرگونه شائبه ای را از بین ببریم از برخی ارگان ها تقاضا کردیم تا بهنام محمودی وارد انتخابات ریاست فدراسیون والیبال شود. من برای محمودی و منظمی احترام بسیار زیادی قائلم.

داورزنی خاطرنشان کرد: اینکه در رابطه با هیات های والیبال استان ها گفته می شود آنها هم برای رای گیری از جای خاصی خط میگیرند واقعا بی انصافی است. خیلی غیرمنطقی است که چهره های شاخص هیات های والیبال استان ها با حرف این و آن رای خودشان را تغییر بدهند.

معاونت وزارت ورزش در پایان گفت: برای من خیلی مهم است فردی به ریاست فدراسیون والیبال برسد که توانایی اجرای برنامه های تیم ملی والیبال ایران جهت حضور در رقابت های المپیک 2020 را داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها