در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد

طرح توزیع شیر در مدارس نمایشی است

معاون پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش در گفتگو با جام جم آنلاین:

آموزش و پرورش در توزیع نشدن شیر در مدارس بی تقصیر است

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در رابطه با توزیع شیر در مدارس گفت: با جدیت تمام پیگیر مسئله توزیع شیر در مدارس هستیم.
کد خبر: ۱۱۰۵۴۸۸
آموزش و پرورش در توزیع نشدن شیر در مدارس بی تقصیر است
علی الهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین، درخصوص توزیع شیر در مدارس، اظهار داشت: موضوع شیر مدارس کار بین بخشی است و برای توزیع شیر در مدارس 4 حلقه اجرایی باید فعال شوند.
وی از جهاد کشاورزی به عنوان اولین حلقه فرآیند توزیع شیر در مدارس نام برد گفت: تولید و توزیع یک میلیارد بطری 200 سی سی در سطح کشور در چرخه تولید و مصرف لبنات تأثیراتی دارد که باید توسط جهاد کشاورزی مورد بررسی قرار گیرد. حلقه دوم سازمان حمایت از مصرف کننده است که تعیین قیمت شیر وظیفه آن سازمان است.
الهیار ترکمن در ادامه اظهار داشت: سازمان برنامه و بودجه حلقه سوم فرآیند توزیع شیر در مدارس است که وظیفه تأمین اعتبار را برعهده دارد و نهایتا حلقه چهارم آموزش و پرورش است که کار تعیین و تنظیم قراردادهای تولید شیر با کارخانجات، نظارت بر تولید و نحوه توزیع را برعهده دارد.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از تشکیل کمیته شیر خبر داد و افزود: با جدیت تمام پیگیر مسئله توزیع شیر در مدارس هستیم تا در اسرع وقت این مهم عملیاتی شود.
وی در ادامه گفت: جالب است که افکار عمومی و رسانه ها، موضوع شیر مدارس را تنها از حلقه چهارم مطالبه می‌کنند و این در حالی است که 3 حلقه دیگر ابتدا باید تعهداتشان را درخصوص شیر انجام دهند تا آموزش و پرورش به عنوان حلقه چهارم این فرآیند را اجرایی کند.
نعمت الله سوری - جام جم آنلاین
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها