موش‌های بازیگوش

ماوس برای یک گیمر مانند عصای دست می‌ماند و اگر این عصا در لحظه‌ای که باید عملکرد مطلوب را نداشته باشد، دیگر کار از کار گذشته است.
کد خبر: ۱۱۰۵۴۵۸

فرض کنید مشغول بازی کانتر هستید، یک ماوس با حساسیت بالا، دکمه‌های نرم و سرعت انتقال فوق‌العاده چقدر در تجربه شما تاثیرگذار است؟ اگر دنبال بازی با کامپیوترتان هستید باید بدانید ماوس نقشی کلیدی در تجربه شما خواهد داشت، پس صفحه بازار این شماره را با توجه بیشتری مطالعه کرده و ماوس ویژه بازی خود را انتخاب کنید.‍

راند اول

اگر طرفدار ماوس‌های سبک‌وزن هستید، ماوس فوق‌العاده سبک مایکروسافت می‌تواند گزینه مناسبی باشد. این ماوس با طراحی جالب، دکمه یکپارچه و حسگر لمسی که جایگزین اسکرول ماوس شده، ترکیب جذابی از یک ماوس ساخته است.

این ماوس گران‌قیمت چندان شبیه ماوس‌های رایج برای بازی نیست، اما با وجود ظاهر متفاوت، یک ابزار کاربردی برای گیمرهاست. البته سرفیس آرک 2017 حتی می‌تواند برای گرافیست‌ها نیز وسیله مناسبی باشد. نکته دیگر در مورد این ماوس پیشرو، باتری فوق‌العاده قوی آن است؛ به‌طوری که تا شش ماه هیچ احتیاجی به تعویض باتری موس نیست. البته نکته‌ای که هنگام خرید این ماوس باید توجه کنید نوع اتصال آن یعنی بلوتوث 4 است، چراکه بسیاری از دستگاه‌های نچندان جدید توانایی پشتیبانی از بلوتوث 4 را ندارند.

راند دوم

بعد از مورد عجیب شرکت مایکروسافت بهتر است به ماوس‌های کلاسیک بازی‌بازها برگردیم. شرکت کورسیر با ماوس Sabre RGB، یک محصول جالب برای گیمرها تولید کرده است. این ماوس تنها صد گرم وزن دارد که وزن نسبتا کمی به حساب می‌آید. این ماوس 16 عدد دکمه مختلف را در خود جای داده است؛ دکمه‌هایی که حتی کم و زیاد کردن صدا را هم در خود جای داده است.

محدوده دقت این ماوس بیش از 3200 است که به دلیل حسگر اپتیکال بسیار قدرتمند آن است. البته نکته قابل عرض در مورد این ماوس، بی‌سیم نبودن آن است و تنها راه اتصال به دستگاه استفاده از پورت USB کامپیوتر است. پس اگر دنبال ماوس بی‌سیم هستید، این گزینه از فهرست شما خارج خواهد شد. البته لازم است نگاهی به جیب‌تان هم بیندازید.

راند آخر

آخرین گزینه یک مورد کامل است. شرکت ایسوس این ماوس گران‌قیمت را در کنار دیگر محصولات گیمینگ خود از جمله مادربوردها، کارت گرافیک‌ها و... قرار داده تا خیال گیمرها را کاملا راحت کند. این ماوس، هم به‌صورت باسیم و هم بی‌سیم کار می‌کند. به‌طوری که اگر شارژ آن کاهش پیدا کند یا باتری خالی شود احتیاج به زمانی برای شارژ دوباره نیست. برد ماوس شرکت ایسوس 10‌متر است و دقت 8200DPI را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این ماوس خوشدست، 12 کلید مختلف را در خود جای داده و جالب است بدانید شرکت تولیدکننده اعلام کرده عمر دکمه‌های این ماوس دو میلیون بار کلیک است.

طول کابل دستگاه در زمان استفاده با سیم دو متر است و با هر 12 ساعت شارژ، ماوس سری روگ ایسوس تا یک ماه روشن می‌ماند. همچنین ماوس ایسوس از هر سه سیستم‌عامل ویندوز، مک و لینوکس پشتیبانی می‌کند.

آرش جهانگیری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها