در روزهای گذشته تصاویری از مسعود حجی‌زواره کاپیتان سابق تیم ملی تکواندو در فضای مجازی منتشر شد که او را همچنان در حال کمک به مردم زلزله‌زده کرمانشاه نشان می‌داد. حجی زواره که برای انتخابات دوم دی فدراسیون تکواندو به عنوان نماینده ورزشکاران معرفی شده، در باره کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده برای مردم زلزله‌زده غرب کشور گفت: حدود یک ماه از این اتفاق تلخ می‌گذرد و من تقریبا 20 روز در مناطق زلزله زده بودم و کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم را به مناطق زلزله‌زده غرب کشور بردم. در این مدت، مسئولان فدراسیون تکواندو و بسیاری از قهرمانان مانند کیمیا علیزاده پای کار بودند و من هم برحسب وظیفه کمک‌های این عزیزان را به مناطق زلزله زده رساندم.
کد خبر: ۱۱۰۴۲۰۰

حجی‌زواره درخصوص این که دلیل دور بودنش از تکواندو چیست، گفت: همیشه رابطه خوبی با تکواندو داشتم و هیچ وقت دنبال حواشی نرفتم. اگر بودم، کمک کردم و اگر هم نبودم، دعای خیرم بدرقه راه ملی‌پوشان بوده است. همان طور که می‌دانید، از دنیای قهرمانی خداحافظی کردم تا ببینیم در آینده خدا چه می‌خواهد.

حجی زواره در واکنش به این که عده‌ای او را نور چشمی فدراسیون می‌دانند، گفت: خدا شاهد است، هیچ وقت نورچشمی فدراسیون و کادر فنی نبودم و همیشه با مبارزات انتخابی صاحب پیراهن تیم ملی شدم و شاید چون اهل حاشیه‌سازی نبودم، عده‌ای فکر کردند نورچشمی هستم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها