عکسی در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های خبری دست‌به‌دست می‌شود که هواداران وفادار تیم ایندیانا و بوفالو در لیگ فوتبال آمریکایی را نشان می‌دهد که در میان برف و بوران شدید به تماشای بازی دو تیم محبوب خود نشسته‌اند. در زمان بازی بارش برف آنقدر شدید بوده که روی تماشاچیان برف زیادی نشسته است.
کد خبر: ۱۱۰۲۲۶۶

مارادونا با خال هندی

مارادونا روز دوشنبه در کلکته هند شاهد رونمایی از مجسمه 12 فوتی خودش بود. این مجسمه لحظه بالا بردن جام قهرمانی آرژانتین در جام جهانی 31 سال پیش را نشان می‌دهد. به گزارش جام‌جم آنلاین، در این مراسم که به روش سنتی برپا شد، برگزارکنندگان بر پیشانی مارادونا خال هندی گذاشتند.

مرگ سلفی‌بگیر معروف

رسانه‌های داخلی چین اعلام کردند: جوان معروف چینی که با صعود به آسمانخراش‌ها از خود سلفی می‌انداخت هنگام اجرای نمایشی خطرناک از ساختمانی 62 طبقه به پایین سقوط کرده و جان باخته است.

به گزارش ایسنا،‌این مرد که به‌عنوان ستاره شبکه‌های اجتماعی شناخته می‌شود، ویدئوهای کوتاهی از صعود خود به ساختمان‌های بلند و بدون استفاده از تجهیزات ایمنی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده‌ است. «وو یونگ‌نینگ» از ماه فوریه 300 فیلم کوتاه از اجرای نمایش‌های خطرناک خود در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده‌ است. او از جمله افرادی است که از ساختمان‌های بلند و بدون استفاده از تجهیزات ایمنی بالا رفته و در سال‌های اخیر در سراسر جهان مشهور شده‌ است.به گزارش روزنامه ایندیپندنت، خانواده وو، اظهار کرده‌اند: او به‌دلیل نیاز به پول برای تامین هزینه‌های ازدواج و درمان مادرش به این کار دست زده‌ است.

کوچک‌ترین کشور دنیا

«توکلائو» کشوری کوچک در جنوب اقیانوس آرام با جمعیتی حدود 1500 نفر است. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ توکلائو به‌عنوان ناشناخته‌ترین و دورافتاده‌ترین کشور دنیا شناخته می‌شود. این کشور تقریباً توسط نیوزیلند اداره می‌شود و ملکه آن ملکه انگلیس است. در سال 2004 همه‌پرسی با کمک سازمان ملل متحد برگزار شده بود که هدف از آن پرسش در مورد این موضوع بود که آیا کنترل نیوزیلند پایان یابد یا خیر. در این رای‌گیری 581 نفر شرکت کردند که به‌دلیل به حد نصاب نرسیدن، آرا باطل گشت. همه‌پرسی دیگری نیز در سال 2007 برگزار شد که آن هم به استقلال کامل توکلائو منجر نشد.این کشور پایتخت ندارد و زبان‌های رسمی آن توکلائویی و انگلیسی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها