یک عکس، یک متن

طلبه‌ای که کمک‌داور است!

دو تیم استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان در آخرین هفته از نیم‌فصل لیگ برتر، امروز به مصاف یکدیگر خواهند رفت. دیداری رسمی از سری مسابقات جام خلیج فارس در ورزشگاه غدیر اهواز.
کد خبر: ۱۱۰۰۰۵۴

به گزارش تابناک، ‌در این میان، خبری جالب مبنی بر حضور یک طلبه به عنوان کمک‌داور در برخی منابع خبری تبدیل به سوژه‌ای جالب شده است. گفته می‌شود طلبه‌ای به نام محمدعلی پورتقی در این بازی در کنار دیگر داوران پرچم خواهد زد.

استیک میلیون تومانی!

در جنوب ژاپن یک نژاد گاو سیاه به نام واگیو هست که به دلیل گوشت چرب و بسیار خوشمزه‌اش در جهان مشهور است.

به گزارش فردا نیوز، گاو واگیو پیوسته ماساژ داده می‌شود تا عضلاتش قدرت خود را از دست ندهد و کوچک نشود و هنگام پختن طعم خود را حفظ کند. علوفه‌ای که این گاو با آن تغذیه می‌‌شود، حاوی مواد مغذی مختلفی است که اشتهای گاو را باز می‌کند. گوشت این گاو پیش از پختن با چربی بز و شیر گوسفند عمل‌آوری می‌شود و یک نوع سرکه ویژه نیز به این گوشت اضافه می‌شود که یک شیشه این سرکه حدود 250 یورو قیمت دارد. یک شرکت ژاپنی، غذای گوچیکورو را با یک سینی چوبی به شکل گاو و پر شده از استیک‌های مختلف گوشت واگیو با قیمت 2600 دلار (بیش از ده میلیون تومان) عرضه می‌کند.

مسی دوباره شکسته شد!

مجسمه لیونل مسی، ستاره آرژانتینی که در ژوئن 2016 ساخته شده بود و در کنار مجسمه‌های دیگر اساطیر فوتبال آرژانتین قرار داده شده بود، صبح امروز توسط عده‌ای ناشناس تخریب شد. به گزارش ورزش سه، در ژانویه 2017 مجسمه مسی پس از این‌که هفت ماه از نصبش گذشته بود، توسط عده‌ای تخریب شد و پس از بازسازی، حالا بار دیگر مجسمه جدید نیز تخریب شده است. هنوز افرادی که دوباره این مجسمه را تخریب کرده‌اند، شناسایی نشده‌اند.

پورشه با قدرت 700 اسب بخار

شرکت پورشه از خودروی سواری لوکسی رونمایی کرد که قدرت موتور آن نزدیک به 700 اسب بخار است.

به گزارش مهر، شرکت خودروسازی پورشه آلمان در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس آمریکا از یکی از قدرتمندترین خودروهای تولیدی خود که هاچبک سدان است، رونمایی کرد.

این خودروی سواری هاچبک سدان، با نام پانامرا هیبریدی «اسپرت توریزمو 2018 » و قدرت موتور آن 680 اسب بخار است. قیمت قدرتمندترین خودروی سواری لوکس جهان (911 جی تی تری) با قیمت 143 هزار و 600 دلار و خودروی شاسی‌بلند کایان توربو با قیمت 118 هزار و صد دلار بیشتر است.

زمان رسیدن صفر تا 60 مایل بر ساعت «اسپرت توریزمو 2018 » 2/3 ثانیه و نهایت سرعت آن 192 مایل بر ساعت است. شارژ کامل باتری لیتیوم یون این خودرو با ولتاژ بالا، 12 ساعت طول می‌کشد و یک نوع شارژ باتری دیگری در «اسپرت توریزمو 2018» وجود دارد که با سه ساعت شارژ می‌تواند 30 مایل را طی کند.

مدل‌های مختلفی از این خودرو در بهار سال آینده میلادی با قیمت پایه 188 هزار و 400 دلار روانه بازار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها