کریم انصاری‌فرد در گفت‌وگو با جام‌جم:

ما هم قدرتمندیم، جوک نسازید

ایام در یونان به کام کریم انصاری‌فرد است. از این بهتر برایش نمی‌شود. او موفق شد شنبه‌شب هم دو گل به تیم آپولون بزند تا در صدر جدول گلزنان لیگ یونان قرار بگیرد. او حالا شش گل زده و می‌تواند یکی از شانس‌های آقای گلی در یونان باشد.
کد خبر: ۱۰۹۹۵۴۶

کریم امسال دو بار موفق شده دبل کند؛ اولین بار در مقابل پانیانیوس تیم سابقش و حالا مقابل آپولون. نکته اینجاست که کریم در هفته‌های ابتدایی لیگ یونان زیاد فرصت بازی پیدا نمی‌کرد چون سرمربی قبلی به او اعتقادی نداشت. انصاری‌فرد پس از تغییر مربی به ترکیب ثابت المپیاکوس بازگشت و حالا بهترین و موثرترین بازیکن تیمش است. دبل کریم در بازی شنبه شب بازخورد زیادی داشت و روز گذشته بیشتر رسانه‌های معتبر ورزشی یونان عکس او را روی جلد خود قرار دادند. همچنین شادی گل او هم سوژه همه شد. کریم بعد از گل دوم خود، پیراهنش را در آورد و به همه نشان داد. رسانه‌های یونان دیروز نوشتند او از لیونل مسی تقلید کرده است. این ستاره آرژانتینی فصل گذشته در الکلاسیکو وقتی در مادرید گل برتری تیمش را در وقت‌های تلف شده زد، چنین کاری را انجام داد. جالب اینجاست انصاری فرد طرفدار رونالدوست و می‌گوید او بهترین بازیکن است.

در هر صورت انصاری‌فرد هم این روزها خوش می‌درخشد تا بتواند در جام جهانی روسیه مهره فیکس خط حمله تیم ملی باشد. فصل خوبی برای اوست که سردار آزمون و گوچی دچار افت شده‌اند.

انصاری‌فرد بعد از قرعه کشی جام جهانی، خیلی کوتاه به جام ورزشی می‌گوید: «قرعه سختی است ولی ما هم تیم قدرتمندی هستیم و نتایجی که در دو سه سال گذشته گرفته‌ایم، گواه این موضوع بوده است.» انصاری‌فرد ادامه می‌دهد: «بعد از بازی آرژانتین در جام جهانی برزیل، نگاه همه به تیم ملی ما فرق کرد.» کریم در پایان هم با گلایه می‌گوید: «متاسفانه بعضی‌ها در فضای مجازی شروع کردند به جوک ساختن. با همه چیز که نباید شوخی کرد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها