بیش از 80 درصد فیلمبرداری فیلم سینمایی «پیشونی سفید2» انجام و تدوین این اثر سینمایی آغاز شده است.
کد خبر: ۱۰۹۷۲۰۶

در حالی که فقط 20 درصد فیلمبرداری فیلم سینمایی پیشونی سفید2 در ژانر کودک و نوجوان باقیمانده، تدوین آن توسط سیدجواد هاشمی آغاز و مهران گنبدلو، وظیفه مونتاژ کار را به عهده گرفته است.

سیدجواد هاشمی در مقام نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده، پس از انجام بیش از نیمی از فیلمبرداری این اثر در لوکشین‌هایی همچون جنگل‌های ساری، غار علیصدر، شهرک سینمایی غزالی و... اکنون خود تدوین پیشونی سفید2 را همزمان با برداشت سکانس‌های باقیمانده در دست گرفته و مهران گنبدلو او را در این مسیر همراهی می‌کند.

در خلاصه‌ داستان فیلم سینمایی پیشونی سفید2، آمده است: «اختاپوس از درون یک غار امورات قلعه را فرمانروایی می‌کند، او برای به دام انداختن آهوها و نوشیدن عصاره تن آنها‌ بل بله را به خدمت گرفته است، اما آهوها با نقشه‌ پیشونی‌ سفید از قلعه فرار می‌کنند. از سوی دیگر مادر آهوی پیشونی‌ سفید برگشته تا آهو را از سالار یعنی پدر خوانده‌اش پس بگیرد و پیشونی‌سفید به دلیل رنجش از سالار، می‌خواهد پیش مادرش برگردد، اما ...».

ترلان پروانه، ارسلان قاسمی، امیررضا احمدی، محمدرضا شریفی‌نیا، پژمان بازغی، لیلا اوتادی، امیر غفارمنش، هومن حاجی‌عبداللهی، حسام نواب صفوی و... در پیشونی سفید2، ایفای نقش کرده‌اند./ جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها