همه برای نفت بازی کردند نفت برای خودش

مسجدسلیمان در صدر تنها شد

همه تیم‌های مدعی در بازی‌های این هفته لیگ دسته اول برای نفت مسجدسلیمان بازی کردند.
کد خبر: ۱۰۹۶۰۰۷

رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ دسته اول دیروز طبق برنامه در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و بجز نفت مسجدسلیمان دیگر دیدارها به تساوی یا شکست مدعیان منجر شد تا مسجدسلیمانی‌ها در صدر جدول رقابت‌ها تنهاتر از همیشه شوند.

شاگردان محمود فکری در نفت مسجدسلیمان این هفته در خانه باید مقابل تیم خوب اکسین بازی می‌کردند. تنها گل عباس عسگری در دقیقه 45 (پنالتی) موجب شد 3 امتیاز این بازی حساس به حساب مسجدسلیمان واریز شود.

در دیگر دیدار حساس برای صدر جدولی‌ها نساجی در تبریز مهمان ماشین‌سازی بود که این دیدار در میان ناباوری مازندرانی‌ها با برد یک بر صفر ماشین‌سازی به پایان رسید. نساجی چند هفته‌ای بود که خیز بلندی به سوی صدر جدول برداشته بود و اگر این بازی را به سود خود خاتمه می‌داد، با تثبیت دومی، حضوری جدی‌تر در جمع مدعیان صدر جدول پیدا می‌کرد. نساجی حالا در حالی در رده دوم است که خود را هم‌امتیاز بادران
و برق جدید شیراز می‌بیند.

برق جدید شیراز هم که چند هفته‌ای بود به جمع تیم‌های بالانشین اضافه شده بود، این هفته مقابل ایرانجوان بوشهر به تساوی رسید تا 2 امتیاز تعیین‌کننده و همین‌طور فرصت صعود به رده دوم را از دست بدهد.

بادران تهران از مجموعه نتایج ناموفق تیم‌های صدر جدولی نهایت استفاده را برد تا با پیروزی مقابل مس کرمان امتیاز خود را به عدد 26 برساند و در مکان سوم جدول
جا خوش کند.

به این ترتیب نفت مسجدسلیمان با 33 امتیاز در صدر است و تیم‌های نساجی، بادران و برق جدید شیراز با 26 امتیاز، خونه به خونه و اکسین البرز با 22 امتیاز و مس کرمان، فجرسپاسی و گل‌گهر با 21 امتیاز در تعقیب این تیم دیده می‌شوند تا رقابت در لیگ دسته اول این فصل هم مانند فصل‌های اخیر جذاب باشد.

تابلوی نتایج

ایران جوان بوشهر یک برق جدید شیراز یک

نفت‌ مسجدسلیمان یک اکسین البرز صفر

فجرسپاسی شیراز 3 شهرداری تبریز یک

خونه به خونه بابل صفر ملوان انزلی صفر

بادران تهران یک مس کرمان صفر

ماشین‌سازی تبریز یک نساجی مازندران صفر

صبای قم صفر مس رفسنجان 2

آلومینیوم اراک 2 شهرداری ماهشهر یک

گل‌گهر سیرجان یک راه‌آهن تهران صفر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها