سیلوستر استالونه، بازیگر فیلم‌های اکشن و آثاری چون راکی، متهم به آزار جنسی یک هوادار 16 ساله شده است. او متهم شده سال 1986 همراه محافظ شخصی‌اش به یکی از هواداران 16 ساله‌اش تجاوز کرده است.
کد خبر: ۱۰۹۵۱۰۶
راکی هم متهم به آزار جنسی شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از میل آنلاین، این خبر را با انتشار گزارش پلیس که در همان سال تنظیم شده، پخش کرد. در این گزارش آمده که این دختر 16 ساله چون خجالت می‌کشیده و تحقیر شده بود، شکایتی از ستاره فیلم «رمبو» نکرده است.

این اتفاق در دهه 80 و در هتل هیلتون لس‌آنجلس افتاد. این دختر برای گرفتن امضا به آن مکان رفته بود که محافظ شخصی استالونه کلید اتاق این بازیگر را به دختر می‌دهد و بعد خود او هم به آنها می‌پیوندد. این دو بعد از برقراری رابطه جنسی با این دختر 16 ساله، او را با لحن شوخی تهدید می‌کنند، می‌خندند و به او می‌گویند که این ماجرا را به‌کسی نگوید.

مایک دولوکا ، محافظ استالونه چهار سال پیش به ضرب گلوله نیروهای پلیس کشته شد. هنرپیشه «راکی» هم این اتهامات را کلا رد کرده است. سخنگوی او تمام این اظهارات را مسخره خوانده و گفته است: هیچکس از جمله آقای استالونه، از این داستان خبر نداشت تا اینکه امروز منتشر شد.

این ادعاها پیش از این در فوریه سال گذشته در یکی از نشریه‌های بالتیمور منتشر شد. جان سامولوویچ افسر بازنشسته نیروی پلیس لاس‌وگاس تائید کرده که نسخه کپی گزارش پلیس، عینا مطابق اصل آن است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها