مدیر شارلوا: او را به هیچ تیمی نمی‌دهیم

ماتزو: کاوه الگوی تیم باشد

کاوه رضایی همچنان به درخشش خود در لیگ بلژیک ادامه می‌دهد. او موفق شد در آخرین بازی شارلوا مقابل میشلن هم دو گل به ثمر برساند تا با شش گل زده در رده سوم بهترین گلزنان لیگ بلژیک هم قرار بگیرد.
کد خبر: ۱۰۹۵۰۷۳

روزها برای کاوه در شارلوا بسیار خوب پیش می‌رود. او نه تنها گل می‌زند، بلکه خوب هم گل می‌سازد و به نوشته رسانه‌های این کشور موفق ترین بازیکن تیمش در نیم‌فصل بوده است. حالا همه در بلژیک از این مهاجم ایرانی تعریف و تمجید می‌کنند؛ از جمله سرمربی شارلوا. فیلیس پاتزو در‌این‌باره می‌گوید: «هیچ وقت هم این کار را نکرده بودم که بخواهم راجع به یک بازیکن خاص در تیمم صحبت کنم چون اعتقاد دارم وقتی تیمی پیروز می‌شود یا شکست می‌خورد همه اعضایی که در آن حضور دارند، نقش ایفا کردند اما اینجا دوست دارم عادت را برای یک‌بار ترک و اعتراف کنم کاوه رضایی پدیده این فصل شارلواست که از داشتن او در جمع خودمان واقعا خوشحالم چون تفاوت‌ها را برای ما و طرفداران رقم زده است.»

سرمربی شارلوا معتقد است کاوه بازیکن کاملی است: «رضایی یک بازیکن کامل است که هم در فاز تدافعی و هم در فاز تهاجمی از دقیقه اول تا آخر بازی تلاش می‌کند و با دوندگی و جنگندگی همیشه آمارها را به سود خود ثبت می‌کند. من واقعا خوشحالم که این بازیکن را امسال در تیم دارم، بخصوص که هر روز هم بیشتر از قبل با پیشرفتی که به کمک هم‌تیمی‌هایش دارد ما را سورپرایز می‌کند. کاوه در این چند ماه کنار شارلوا چیزهای بسیار خوبی آموخته و مسلما در آینده‌ای نزدیک از این مهاجم حرف‌های بیشتری نیز خواهیم شنید.»

ماتزو می‌گوید در هفته‌های ابتدایی که کاوه را به‌خاطر وفق با محیط بیرون می‌گذاشتند، این بازیکن هیچ اعتراضی نداشت و همواره رفتار خوبی کرد: «او باید از این نظر الگوی بازیکنان نیمکت نشین تیم باشد» ماتزو ادامه می‌دهد: «کاوه حالا در زمین است و می‌درخشد و این هم نتیجه برخورد کاملا حرفه‌ای او با شرایط آن روزها بود و امیدوارم سرنوشت این بازیکن به الگوی خوبی برای همه بازیکنان شارلوا بخصوص نیمکت نشینان باشد که کمتر بازی می‌کنند.»

کاوه هیچ جا نمی‌رود

با درخشش کاوه در شارلوا حالا شایعاتی هم درباره جدایی او از این تیم و حضور در باشگاه دیگری شنیده می‌شود. رضایی اما قصد ندارد از این باشگاه جدا شود چون نمی‌خواهد قبل از جام جهانی این اتفاق رخ دهد. او از حضور در شارلوا راضی است و این چیزی است که مدیر ایرانی باشگاه هم به زبان می‌آورد. او دراین‌باره می‌گوید: «هیچ‌کس در تعطیلات ژانویه از تیم نمی‌رود، حتی کاوه رضایی. او از حضور در باشگاه راضی است. مردم کاوه را دوست دارند. برای رضایی این تازه شروع یک ماجراجویی بزرگ است. خوشحالم در تیم موفق بوده است و من خودم مایل به رفتن و گرفتن بازیکنان ایرانی هستم.»

این مدیربرنامه اضافه می‌کند: «حالت ذهن او متفاوت است، او می‌خواست و مایل بود به شارلوا ملحق شود و این تصمیمش به‌خاطر مسائل مالی نبود زیرا در ایران زندگی بسیار خوبی را داشت. آنچه امروز شما شاهد آن هستید به خاطر پدرم بوده است. او اصرار داشت برای مذاکره با کاوه بروم و به خاطر این کارش ممنوم و از اینجا می‌گویم که کاوه بازیکن شماست.»

تقدیم گل‌ها به زلزله‌زدگان

رضایی اما هنوز اظهار نظر رسمی درباره ماندن یا جدایی نکرده است. او از شرایطی که در تیم دارد کاملا راضی است ولی این روزها به خاطر زلزله کرمانشاه بسیار ناراحت است. کاوه که در بازی آخر تیمش دو گل زد اما شادی نکرد، در این باره می‌گوید: «ناراحتی زیادی در وجود من است. به یاد قربانیان این حادثه هستم که جان خود را از دست دادند. زلزله در زادگاه من رخ داده است. من دوستان زیادی آنجا داشتم. خیلی از کسانی که می‌شناختم در این حادثه از بین رفتند و خیلی‌های دیگر مجروح شدند. کل هفته است که به این موضوع فکر می‌کنم. درباره بازی هم باید بگویم که خیلی خوشحالم که توانستم دو گل برای تیمم به ثمر برسانم و می‌خواهم گل‌هایم را به مردم زلزله‌زده تقدیم کنم.»

رضایی درباره شرایط خودش در شارلوا می‌گوید: «همه چیز در حال حاضر برای من خیلی خوب پیش می‌رود. با این حال تازه در میانه‌های فصل هستیم و بازی‌های زیادی در پیش داریم. می‌دانم که می‌توانم بهتر از این شوم و پیشرفت کنم. از رشد و پیشرفتی که با تیمم تا به اینجا داشتم راضی هستم ولی می‌توانم بهتر از این هم شوم.» کاوه حرف‌های خود را درباره حضور در جام جهانی روسیه تمام می‌کند: «آرزوی من این است که بتوانم در جام جهانی برای ایران به میدان بروم و از پرچم تیم ملی کشورم دفاع کنم. هنوز باید تلاش کنم و خودم را نشان دهم تا جایی برای خودم در تیم ملی داشته باشم. هنوز مطمئن نیستم در جام جهانی می‌توانم حضور داشته باشم یا خیر. برای این که این آرزو به حقیقت تبدیل شود باید همین روند را ادامه دهم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها