تازه های دنیا

«جان ویک» متفاوت در تلویزیون

دنیای جان ویک بدون کاراکتری که کیانو ریوز بازی کرد، با حضور کاراکترهای تازه تبدیل به مجموعه تلویزیونی می شود. چاد استالسکی با بهره گیری از حال و هوا و برخی کاراکترهای فیلم سینمایی جان ویک خود، یک مجموعه تلویزیونی را کارگردانی می کند.
کد خبر: ۱۰۹۴۶۰۰

داستان مجموعه تازه که با نام کنتیننتال جلوی دوربین می‌رود، از دل داستان جان ویک بیرون می‌آید، اما نکته جالب این است که کاراکتر جان ویک در این داستان حضوری نخواهد داشت. در نسخه سینمایی که سال 2014 ساخته شد، کیانو ریوز در نقش جان ویک بازی کرد. او که آدمی معمولی است، با گروهی از تبهکاران درگیر می‌شود و به مقابله با آنان می‌رود. با توجه به این که کاراکتر جان ویک در داستان مجموعه جایی ندارد، احتمال حضور ریوز در آن بعید به نظر می‌رسد. سازندگان مجموعه، این روزها دنبال بازیگر جوانی هستند که ایفای نقش اصلی را به او بسپارند.

انتخاب نام کنتیننتال برای مجموعه هم آگاهانه و عمدی بوده و در ارتباط مستقیم با ماجراها و داستان آن است. زنجیره هتل‌های معروف کنتیننتال در داستان مجموعه نقش مهمی دارند و به صورت یکی از کاراکترهای اصلی عمل می‌کنند! لوکیشن اصلی مجموعه اکشن و دلهره‌آور استالسکی، یکی از هتل‌های کنتیننتال است. شخصیت های آدمکش داستان مجموعه، در این هتل رفت و آمد و نقشه‌های خود را طرح و پیگیری می‌کنند. استالسکی قول داده، دنیای درونی فیلم جان ویک را به شیوه‌ای جذاب و قابل توجه در مجموعه تلویزیونی خود به نمایش بگذارد و ادامه می‌دهد: ساختار مجموعه، خوب و منطقی خواهد بود. داستان و کاراکترهای آن بسیار به نسخه سینمایی جان ویک نزدیک است. داستان مجموعه رابطه آدم‌ها با خود هتل را هم مورد بررسی قرار می‌دهد.

به نوشته امپایرآنلاین، داستان مجموعه به یک کاراکتر مرکزی قناعت نمی‌کند و دارای تعداد بیشتری شخصیت محوری است. آنها در کنار یکدیگر، ماجراهای مجموعه را پیش می‌برند. با این حال، کلیت داستان از دریچه چشم یک کاراکتر تعریف و دنبال خواهد شد. او پیونددهنده ماجراها و شخصیت های داستان با یکدیگر است. استارسکی می‌گوید: شما وقتی یک مجموعه تلویزیونی دارید، دستتان باز است و می‌توانید ماجراها و کاراکترها را گسترش دهید و بیشتر کنید. تنها در دل یک کار چند اپیزودی است که می‌توان تعداد زیادی شخصیت متفاوت خلق کرد و به دنبال ماجراهای آنها رفت. یک مجموعه دنباله‌دار تلویزیونی کمک می‌کند تا دنیای این آدم‌ها گسترش یابد و وارد فضاها و رویدادهای تازه شویم. با وجود این، هنوز مشخص نیست، آدم اصلی ماجراها چه کسی خواهد بود و چه روحیاتی خواهد داشت. در حالی که هویت اجتماعی این کاراکتر برای منتقدان و تماشاگران قاب کوچک مشخص نیست، انتخاب بازیگر این نقش چالش اصلی سازندگان مجموعه است. در عین حال، سازندگان مجموعه احتمال حضور کاراکتر جان ویک را به عنوان بازیگر مهمان در داستان آن منتفی نمی‌دانند. استالسکی عقیده دارد، بخش مهمی از جذابیت مجموعه فیلم جان ویک به حضور کیانو ریوز برمی‌گردد. برای همین، می‌توان به بهانه‌ای پای او را برای مدت زمان کوتاهی به یکی از اپیزودهای مجموعه باز کرد!

مهبد آستانی

جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها