با تلاش نهادهای نظارتی یک سایت موسیقی خارج از کشور که آثار داخلی را بدون توجه به هزینه‌های تولید و ارائه آنها، رایگان منتشر می‌کرد، در حال از بین رفتن است.
کد خبر: ۱۰۹۲۶۳۱

به گزارش فارس، سایت موسیقی «رادیو جوان» در سال‌های گذشته و پس از فروکش‌کردن موسیقی لس‌آنجلس و خواننده‌های خارج از کشور، به همکاری با خواننده‌های داخلی روی آورده و در سال‌های گذشته بدون توجه به حقوق مولف و صاحب اثر، تمامی قطعات آلبوم‌های خواننده‌‌‌های داخلی را روی اینترنت قرار می‌دهد و با کسب اعتبار از طریق انتشار آثار ستاره‌های داخلی، رقم‌های باورنکردنی و بسیار بالا را برای انتشار آثار خواننده‌های جوان دریافت می‌کند.

آن‌طور که فارس نوشته، برخی شنیده‌ها حاکی از این است که برخی اعضای این سایت که در واقع به نوعی واسطه ارتباط گرفتن مدیران ایرانی این سایت در آمریکا با خواننده‌ها و هنرمندان داخلی هستند طی روزهای گذشته در ایران بازداشت شده‌اند و تحقیقات درباره نوع رابطه‌گرفتن مدیران رادیو جوان، همکاری‌های خارج از کشور با برخی چهره‌های داخلی برای برگزاری کنسرت‌های خارج از ایران و تخلفات گسترده مالی این سایت همچنان ادامه دارد. بنیامین بهادری نخستین خواننده‌ای بود که در صفحات شخصی‌اش مستقیما صاحبان و مدیران این سایت را تهدید به شکایت کرد و از آنها خواست که قطعاتش را از روی سایت‌شان حذف کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها