مسئولان برگزارکننده رقابت‌های جهانی شنا و وزنه‌برداری معلولان، به طور رسمی فروش بلیت این مسابقات را آغاز کردند. این رقابت‌ها از دوم دسامبر (11 آذر) با حضور 1200 ورزشکار از 89 کشور در مکزیکوسیتی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۹۲۶۰۷

طبق اعلام برگزارکنندگان، در مجموع 24 هزار و 500 بلیت به قیمت هر قطعه 5 دلار و 50 سنت برای این رقابت‌ها در نظر گرفته شده است. سیامند رحمان قوی‌ترین مرد پارالمپیکی یکی از ورزشکارانی است که تماشای رقابت‌هایش برای حاضران در سالن اهمیت دارد.

این دو رویداد که پس از بازی‌های پارالمپیک 2016 ریو بزرگ‌ترین رویدادهای پارالمپیکی است، ابتدا قرار بود از 30 سپتامبر تا 6 اکتبر برگزار شود، اما به دلیل وقوع زلزله در مکزیک دو ماه به تعویق افتاد.

تیم پارا وزنه‌برداری ایران در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد. این تیم هم اکنون با حضور مانی دهباشی، روح‌الله رستمی، نادر مرادی، علی حسینی، مجید فرزین، سیدحامد صلحی‌‌پور، علی صادق‌زاده (تهران)، سامان رضی، محسن بختیار (گیلان)، امیر جعفری، سیدیوسف یوسفی (البرز)، صمد عباسی (کرمانشاه)، منصور پورمیرزایی (کرمان) و سیامند رحمان (آذربایجان ‌غربی) اردوی خود را برگزار می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها