عوامل «کوی نشاط» از شروع مجدد این برنامه بعد از دو ماه تعطیلی از دوم آذر سخن گفتند.
کد خبر: ۱۰۹۰۰۷۱

تورج نصر، امیر پارسی و جواد انصافی از بازیگران مجموعه کوی نشاط رادیو ایران به مهر گفتند، این برنامه بعد از دو ماه تعطیلی، پس از ایام محرم و صفر دوباره از دوم آذر روی آنتن‌می رود.

مهدی ساعی، تهیه‌کننده این برنامه توضیح داد: ما همه ایران را به این برنامه آورده‌ایم و بسیاری از ویژگی‌های مردمی را که در اطرافتان می‌بینید، در نقش‌ها و تیپ‌هایی که در برنامه حضور دارند، وجود دارد. همچنین سعی کرده‌ایم دغدغه‌های مردم را به برنامه وارد کنیم و مثلا طنزهای سیاسی و اجتماعی داشته باشیم. ما از بحث موسیقی نیز غافل نیستیم و یک تیم موسیقی داریم که ترانه‌های مختلفی
تولید می‌کنند.

جواد انصافی از بازیگران این مجموعه نیز عنوان کرد: چند سالی است من با کوی نشاط همکاری دارم و حالا ادامه این برنامه بعد از محرم و صفر دوباره پخش می‌شود. برنامه در سری جدید تغییراتی دارد و ما جشن‌هایی را در آن برگزار می‌کنیم. فکر می‌کنم این برنامه‌های شاد در روحیه مردم تاثیر خواهد داشت و ما دوست داریم این شادی را انتقال دهیم.

همچنین تورج نصر هم درباره حضور خود در برنامه یادآور شد: من نقش جدیدی را در این برنامه دارم و نامم آقای جوساز است.

امیر پارسی نیز گفت: مخاطبان مرا با برنامه نوستالژیک «عبدلی و اوستا» به‌خاطر دارند؛ ولی در این برنامه رادیویی نقش‌های مختلفی دارم که امیدواریم مردم از دیدن آنها‌ لذت ببرند و بتوانیم مخاطبانمان را شاد کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها