پدر‌و‌مادر یک دختر نوجوان هندی پس از اینکه پلیس حاضر به ثبت شکایت آنها نشد؛ متجاوزان گروهی به دخترشان را خودشان دستگیر کردند.
کد خبر: ۱۰۸۹۹۴۸
پدر و مادر، متجاوزان به دخترشان را دستگیر کردند

به گزارش جام جم آنلاین ، این پدرومادر که خود نیز پلیس هستند می‌گویند که پلیس دخترشان را به اینکه در این حادثه از خودش"یک ماجرای سینمایی"درست کرده، متهم کرده بود.

به گزارش بی بی سی، شکایت این پرونده تجاوز در نهایت وقتی بوسیله پلیس ثبت شد که پدر‌ومادر این دختر، دو متهم این پرونده را گرفتند و به اداره پلیس شهر بوپال بردند.

قرار است دادگاه این دو متهم زودتر از معمول برگزار شود.

قربانی ۱۹ ساله شامگاه پنجشنبه، دوم نوامبر از محل تحصیل خود به خانه بازمی‌گشت که در زیر یک پل در مرکز شهر بوپال مورد حمله دو مرد قرار گرفت.

دو مرد بعد از ساعت‌ها تجاوز و آزار، در حالیکه دست و پای این دختر را بسته بودند، دو مرد دیگر را هم خبر کردند و آنها هم به دختر تجاوز کردند.

رسانه‌های محلی گزارش دادند که دستکم دو ایستگاه پلیس حاضر به ثبت شکایت این تجاوز گروهی نشدند.

بر اساس همین گزارشها دو مامور پلیس به دلیل خودداری از ثبت این شکایت از کار برکنار شدند.

پدرومادر این دختر به روزنامه "تایمز آو ایندیا" گفتند: "وقتی دیدیم دو متهم آزادانه می‌گردند، تصمیم گرفتیم که آنها را دستگیر کنیم."

مادر این دختر می‌گوید: "وقتی از ایستگاه قطار با دخترم بیرون آمدیم، او دو نفر از مردان متجاوز را دید که مقابل مرکز خرید "منظروار" پرسه می‌زنند. جایی حدود ۵۰۰ متری محلی که تجاوز اتفاق افتاده بود."

او اضافه می‌‍‌کند: "ما گرفتیم‌شان و تحویل پلیس دادیم."

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها