سرعت غیرمجاز پیکان

استقلال عقده‌گشایی کرد

پیکان در نقش جهان اصفهان سپاهان را هم شکست داد تا به هفتمین برد پیاپی خود دست پیدا کند و اتفاقی غیرقابل باور را رقم بزند. این تیم تا هفته چهارم فقط دو امتیاز داشت و حالا 23 امتیازی است.
کد خبر: ۱۰۸۹۲۹۶

استقلال هم که دربی را به رقیب سنتی و دیرینه واگذار کرده بود، دیروز در ورزشگاه آزادی در برابر نفت بازی کرد و به برتری 2 بر صفر رسید تا استقلال شفر، بعد از برد مقابل نساجی در جام حذفی، به اولین برد خود در لیگ برتر هم دست پیدا کند.

فرید محمدی‌زاده (55 ـ گل به خودی) و جابر انصاری (65) برای استقلال گلزنی کردند تا این تیم به رده یازدهم جدول صعود کند. استقلال البته در دقیقه 92 توسط امید ابراهیمی از روی نقطه پنالتی به گل رسید که داوران بازی رد شدن توپ از خط دروازه را ندیدند و گل استقلال را پرپر کردند. شفر در تعطیلی لیگ برتر فرصت دارد تا تیم را به نظر خود نزدیک کند. بازی هفته دوازدهم استقلال در لیگ برتر 19 روز بعد یعنی 29 آبان در مشهد مقابل سیاه‌‌جامگان برگزار خواهد شد. شفر در این مدت فرصت دارد سروسامانی به تیم بدهد. البته شفر می‌داند که در این بازی هافبک ارزشمند خود را دراختیار ندارد. فرشید باقری در بازی دیروز اخطار دریافت کرد تا سه‌کارته شده و از بازی با سیاه‌جامگان
محروم شود.

تابلوی نتایج

پدیده 2 ـ فولاد 2

سایپا صفر ـ پرسپولیس 2

تراکتورسازی صفر ـ ذوب‌آهن صفر

سپاهان صفر ـ پیکان یک

استقلال 2 ـ نفت تهران صفر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها