عضو کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: امید است که با تلاش‌های اعضای دور پنجم شورای اسلامی شهر، ارومیه 2020 تبدیل به شهر گردشگری مطرح دنیا شود.
کد خبر: ۱۰۸۹۰۳۷

عبدالرحمن نقشین در گفتوگو با فارس با اشاره به راهکارهای رسیدن به درآمد پایدار در شهرداری ارومیه اظهار داشت: در این رابطه سه راهکار ازجمله تقویت حوزه مشارکت، توجه به امور بینالملل و گردشگری، موثر به نظر میرسد.وی تصریح کرد: از سوی دیگر مالیات عوارض ساختمان و عوارض خودرو و تراکم فروشی یکی دیگر از درآمدهای پایدار شهری به حساب آمده و استفاده از مشارکت کارآفرینان و شهروندان میتواند شهرداری ارومیه را در رسیدن به درآمدهای پایدار کمک کند.

عضو کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه با تاکید بر اینکه باید کارآفرینان و فعالان اقتصادی طرحها را تعریف کرده و شهرداری زیرساختها و حمایت خود را انجام دهد گفت: همچنین کارآفرینان و فعالان اقتصادی باید فعالیت خود را ادامه داده و شهرداری نیز سهم خود را بردارد.

وی بیان کرد: شهرداری ارومیه میتواند با شرایط فعلی و زیرساختهای موجود، ظرفیت پذیرش گردشگری در شهر سه برابر میزان فعلی افزایش داده و از این طریق سبب رونق اقتصادی در شهر، کسب درآمدهای بیشتر برای شهروندان و تامین درآمدهای پایدار برای شهرداری شود.

نقشین با اشاره به اینکه یکی از راههای رسیدن به کسب درآمد پایدار، تعامل با شهرهای دیگر دنیا است افزود: علاوه بر آن برگزاری نمایشگاه بین شهرهای دنیا نیز از سایر راهکارهای رسیدن به مقصود است و بنابراین اگر شهرداری ارومیه در سه حوزه امور بینالمللی، گردشگری و بحث حوزه مشارکت به صورت قدرتمند عمل کند، میتواند برای تامین درآمدهای خود از تراکم فروشی نجات یابد.

وی با اشاره به عضویت خویش در کمیسیون نظارت و پیگیری شورای شهر ارومیه اظهار کرد: مهمترین برنامه این کمیسیون پیگیری و نظارت بر مصوبات شورای شهر و نیز بررسی خواستهها و مطالبات مردم و جلب رضایتمندی آنها از مدیریت شهری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها