فرشید اسماعیلی بی‌شک یکی از بهترین بازیکنان استقلال در بازی با نساجی بود. او می‌توانست در این بازی حداقل دو گل برای تیمش بزند و نقش پررنگی در برد استقلال داشت. فرشید در همان نیمه اول بارها دروازه این تیم را تهدید کرد و یک بار هم توپش به تیر دروازه خورد. به نظر می رسید او تشنه گل زدن در این مسابقه است. فرشید سرانجام توانست اولین گل فصلش را به ثمر برساند و امیدوار است این گلزنی‌ها ادامه داشته باشد.
کد خبر: ۱۰۸۵۴۷۶

فرشید کاملا مشخص بود تشنه گلزنی هستی.

(خنده) خیلی دوست داشتم کاری کنم که دل هوادار شاد شود. امسال هوادار اذیت شد و به آنها حق می دهیم ناراحت باشند. توقع داشتند ما از ابتدای فصل با قدرت بازی کنیم ولی به دلایلی نشد آن طور که باید امتیاز بگیریم. البته بدشانسی هم دخیل بود و اگر ما در همان هفته دوم استقلال خوزستان را می‌بردیم این اتفاقات نمی‌افتاد.

ولی کلا استقلال خوب نبود.

ببینید، اتفاقاتی افتاد و نمی‌شود گفت آقای منصوریان مقصر صددرصد بود. خیلی مصدوم دادیم و محرومیت داشتیم. اینها به ضرر استقلال شد ولی خوب نیست دیگر به گذشته فکر کنیم. گذشته گذشته است و باید نگاهمان به جلو باشد. بازی‌های سختی در انتظار ماست بخصوص در نیم‌فصل دوم.

درباره گلی که زدی حرف بزن.

خب در آن لحظه بازیخوانی کردم. حدس می‌زدم مدافع آنها بخواهد به گلر پاس بدهد. اگر توجه کنید قبل از این که پاس را بدهد من استارت می‌زنم که نگذارم پاس به عقب به دروازه‌بان نساجی برسد. خدا را شکر سرعتم زیاد بود و توانستم آن را بگیرم.

می‌توانستی سه گل دیگر هم بزنی.

بله، دو سه تا موقعیت عالی بود که حتی می‌توانستم پاس هم بدهم، ولی احساس کردم شاید موقعیت خودم خوب باشد. یک ضربه هم با سر زدم که به تیر دروازه خورد. خودم اول فکر کردم گل شد و می‌خواستم شادی کنم ولی بدشانسی آوردم. انصافا حق ما برد مقابل نساجی بود و اگر بازی به هر دلیلی مساوی می‌شد، نتیجه ناعادلانه بود. کلا استقلال عملکرد خوبی داشت و خوشحالم که توانستیم این بازی را در آستانه دربی ببریم و هوادار خوشحال شود و تیم هم روحیه بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها