گران‌ترین آپارتمان جهان در موناکو به قیمت 400 میلیون دلار به فروش رسید.
کد خبر: ۱۰۸۴۷۶۶

به گزارش مشرق، پنت هاوس «آسمان» در بالای یک برج قرار دارد که بر بام خود دارای یک استخر سرسره‌دار و مشرف به دریای مدیترانه است!

قد 2 متری پسر 12 ساله

در این جهان انسان‌هایی هستند که به دلایل مختلف با سایرین متفاوتند، گابریل گومیز یکی از این افراد است که 12سال دارد، اما قد او از دو متر بیشتر است. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ‌گابریل در برزیل زندگی می‌کند و قد بسیار بلند او به خاطر توموری است که نزدیک غده هیپوفیز وی رشد کرده است. او یک بار در ده سالگی تحت عمل جراحی قرار گرفته و به مدت یک ماه در بیمارستان بستری بوده است، اما پزشکان نتوانستند به‌طور کامل تومور را از مغز او خارج کنند. ترشح بیش از حد هورمون رشد در بدن او چنین وضعیتی را پیش آورده است. عده‌ای گابریل را شبیه ریچارد کیل، بازیگر مشهور هالیوود می‌دانند که تقریبا هم‌قد و قواره این کودک بود و همین مساله موجب شده بود تا شهرت بسیاری را به‌دست آورد.

شرط‌بندی روی مسابقه مرگبار

براساس یک سنت قدیمی در جزیره جاوا در اندونزی مسابقه‌ای مرگبار میان سگ‌ها و گرازهای وحشی برگزار می‌شود که با وجود آن‌که فعالان حقوق حیوانات بشدت به آن اعتراض دارد، اما در میان مردم محلی دارای طرفداران پروپاقرصی است.

به گزارش فرارو، در منطقه مجالایا در غرب جزیره جاوا در اندونزی، سگ‌های شکاری برای نبرد با گرازهای وحشی آموزش می‌بینند و در روز مسابقه در میدانی که دورتادور آن را حصاری از بامبو فراگرفته به مصاف خونینی می‌روند. سابقه این مسابقه سنتی به 60 سال پیش برمی‌گردد؛ زمانی‌که کشاورزان محلی سگ‌ها را برای محافظت زمین‌های خود از حملات گرازها آموزش می‌دادند. با این حال امروز ماجرا به کلی تغییر کرده و تربیت سگ‌ها و نبرد با گراز به یک کسب و کار تبدیل شده است.

در روز نبرد، تماشاچیان بسیاری بالای گودال 15 تا 30 متری که با ساقه‌های بامبو محصور شده، جمع می‌شوند و بر سر برد و باخت سگ‌ها شرط بندی می‌کنند. هر شرکت کننده باید برای ورود سگش به مسابقه، مبلغی بین 15تا150 دلار پرداخت کند که بسته به قد و اندازه سگ تغییر می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها