آخرین خبرها از اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان حاکی است امیرحسین اسماعیل‌زاده مدافع این تیم در دیدار مقابل کاستاریکا از ناحیه دست دچار مصدومیت شد. مشکل مصدومیت اسماعیل‌زاده در حال برطرف شدن است و او به دیدار با مکزیک می‌رسد. محمد غبیشاوی به دلیل محرومیت تنها غایب ایران مقابل مکزیک است.
کد خبر: ۱۰۸۳۳۹۲

تیم ملی نوجوانان ایران در مسابقات جام جهانی نوجوانان در هند خوش درخشیده و توانسته با سه برد در مرحله گروهی به عنوان تیم اول راهی مرحله حذفی شود.

این تیم پس فردا در بازی مرحله یک هشتم نهایی مسابقات باید با تیم مکزیک بازی کند که به عنوان تیم سوم گروهF به این مرحله رسیده است. جالب این که مکزیکی‌ها بدون برد به این مرحله رسیده‌اند.

آنها با عراق و شیلی مساوی کردند و به انگلیس باختند، اما ایران در صورت پیروزی بر مکزیک به مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی ‌می‌رسد و در این مرحله با حریف صاحب نامی روبه‌رو خواهد شد. حریف ایران در مرحله یک چهارم یکی از دو تیم اسپانیا و فرانسه خواهد بود.

فرانسه با سه پیروزی و به عنوان تیم اول گروه E به این مرحله رسیده و اسپانیا به عنوان تیم دوم گروه D. حریفان ایران در راه رسیدن به فینال بعد از این مرحله هم از بین تیم‌های نیجر، غنا، مالی و عراق خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها