نوید محمدزاده برای بازی در فیلم «بدون تاریخ بدون امضا»، نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد در جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک شد.
کد خبر: ۱۰۸۲۶۰۰

به گزارش ایسنا، نوید محمدزاده سال 93 هم برای فیلم «عصبانی نیستم» نامزد بهترین بازیگر مرد جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک شده بود. این بازیگر که چندی پیش برای بازی در فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد بخش افق‌های جشنواره ونیز شد، در جوایز آسیاپاسیفیک با پابلو بالستروس برای بازی در فیلم «زیبا بمیر» (فیلیپین)، کوجی یاکوشو برای فیلم «سومین قتل» (ژاپن)، راج‌کومار رائو برای بازی در فیلم «نیوتن» (هند) و محمد بکری و صالح بکری هر دو برای فیلم «واجب» (فلسطین) رقابت خواهد داشت.

نامزدهای نهایی یازدهمین دوره جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک در حالی اعلام شد که در بخش بهترین فیلم هم، «لِرد» ساخته محمد رسول‌اُف نامزد کسب جایزه شده‌ است. لرد برای کسب جایزه اصلی با فیلم‌هایی چون «فرشته‌ها سفید می‌پوشند» به کارگردانی ویوین کو از چین، «یک موجود آرام» ساخته سرگئی لازنیتسا (فرانسه، آلمان، لیتوانی و هلند) و «کشور شیرین» به کارگردانی وارویک تورنتون (استرالیا) برای کسب جایزه اصلی رقابت می‌کند.

پیش از این نیز فیلم «اسکی‌باز» به کارگردانی فریدون نجفی در بخش بهترین فیلم بلند جوانان این رویداد سینمایی نامزد کسب جایزه شده بود.

مراسم اعطای جوایز یازدهمین دوره این جوایز سینمایی نیز روز 23 نوامبر (پنجشنبه 2آذر) در بریزبن استرالیا برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها