یک عکس، یک متن

عاشقانه آقای دوبلور

ناصر ممدوح، پیشکوت عرصه دوبله و بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص فعالیت این روزهای خود گفت: این روزها هیچ فعالیتی ندارم، زیرا همسرم دچار کسالت شده است و من بیشتر وقتم را برای او می‌گذارم، هر چند همسرم پرستار ثابت دارد، ولی دوست دارم خودم مستقیما به وضعیت وی رسیدگی کنم.
کد خبر: ۱۰۸۰۲۳۸

ممدوح به میزان گفت: بتازگی برای بازی در سریال رضا جودی، بیژن میرباقری و همینطور سریال جدید کیانوش عیاری از من دعوت شد که قبول نکردم در آنها ایفای نقش کنم، چون ترجیح میدهم در کنار همسرم باشم.

کار زیاد، خبرنگار را کشت!

یک خبرنگار ژاپنی بر اثر کار بیش از حد درگذشت.

به گزارش جامجم آنلاین، تحقیقات سرویس بازرسی کار نشان داده خانم میوا سادو، خبرنگار شبکه تلویزیونی ژاپنی NHK بیش از 159 ساعت اضافه کاری و طی یک ماه فقط دو روز تعطیل داشته است.

وی در 31 سالگی سه روز پس از اینکه درباره انتخابات شهرداریهای محلی گزارش تهیه کرد، درگذشت.

روسیه؛ فیفا را دور زد

معمولا در جام جهانی، ورزشگاهها با ظرفیتها و طراحیهای مختلفی به کار گرفته میشوند، اما برای رقابتهای تابستان سال آینده، استادیوم بسیار خاصی در روسیه ساخته شده که یک جایگاه آن در خارج ورزشگاه قرار دارد.

به گزارش ورزش سه، این ورزشگاه ایکاترینبرگ آرنا نام دارد و مهندسانی که در طراحی آن دخالت داشتند، براحتی قوانین فیفا را دور زدهاند. در حقیقت کمترین میزان تماشاگر برای یک ورزشگاه، 35 هزار نفر است که اگر این ورزشگاه در حالت عادی ساخته میشد، این تعداد را در خود جای نمیداد، اما خلاقیت جالب مهندسان باعث شده 45 هزار نفر در ورزشگاه جای بگیرند و براحتی بازی را تماشا کنند. پیش از این ظرفیت این ورزشگاه 27 هزار نفر بود. این ورزشگاه در سال 1957 ساخته شده و یکی از 12 ورزشگاهی بوده که در 11 شهر روسیه میزبان جام جهانی است.

چغندر خاص

یکی از کشاورزان در روستای داریاب از توابع بخش خزل نهاوند موفق شد چغندر قندی به وزن
ده کیلوگرم برداشت کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شهرستان نهاوند
به دلیل داشتن زمینهای مستعد کشاورزی بهعنوان قطب تولید محصول چغندرقند در استان شناخته میشود.

کشاورزان نهاوندی سالانه بیش از 3500 هکتار را به کاشت چغندرقند اختصاص میدهند و سالانه بیش از 150 هزار تن چغندرقند در نهاوند تولید میشود که این میزان بیشترین محصول تولیدی در سطح استان همدان است.

تلاش برای اثبات زنده بودن

جوآنا اسکودرو 53 ساله زنده و سلامت است، اما هفت سال است تلاش میکند این را ثابت کند. بهدنبال یک اشتباه اداری نام او بهعنوان مرحوم ثبت شده و نمیتواند کارهای سادهای مثل
تمدید گواهینامه و رانندگی را انجام دهد یا نوبت مراجعه به پزشک بگیرد. او آنقدر برای رفع این اشتباه ناامید شده که تصمیم گرفته نبش قبر کند تا ثابت شود او کسی نیست که دفن شده است.

به گزارش تابناک، همه چیز هفت سال پیش شروع شد؛ زمانی که زنی که نام و تاریخ تولدش با جوانا یکی بود در اسپانیا فوت کرد. هر چند شخصیت این داستان صحیح و سالم در شهر کوچکی نزدیک سویل زندگی میکند، اما این تصادف عجیب امنیت اجتماعی او را بر هم زد و از آن زمان جوانا از نظر دولت، مرده شناخته میشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها