الهام چرخنده، بازیگر سینما و تلویزیون بتازگی در گفت‌وگویی کوتاه گفت: من طی چهار سال گذشته بیکار بوده‌ام و هیچ کاری نکرده‌ام. در مدتی کوتاه کار کارگردانی انجام می‌دادم که جلوی آن هم گرفته شد.
کد خبر: ۱۰۷۹۲۱۹

این بازیگر درباره وضعیت جسمی خود توضیح داد: من حالم خوب است و آخرین باری هم که به بیمارستان رفتم، ناشی از استرس، هیجان و حمله عصبی بود و هیچ مشکل قلبی نداشته و ندارم.

چرخنده در پاسخ این سوال که این روزها مشغول چه کارهایی در عرصه هنر هستید، گفت: در چهار سال گذشته بیکار بوده‌ام و هیچ کاری نکرده‌ام، شما اسم این را چه می‌گذارید؟ آیا این ممنوع کار بودن نیست؟ چرا باید هنرمندی مثل من که حرفه اصلی‌اش سینماست، بیکار باشد؟ در مدتی کوتاه کار کارگردانی انجام می‌دادم که جلوی آن هم گرفته شد. من دو کار با نام‌های «با من قدم بزن» با موضوع آسیب‌های اجتماعی و «از زمین تا بهشت» با موضوع شهدای اقلیت را در دست ساخت داشتم که ناخودآگاه از من گرفته شد و نگذاشتند ساخت آن را ادامه دهم.

بازیگر فیلم «شب یلدا» افزود: نمی‌دانم چرا در حوزه بازیگری هیچ پیشنهادی به من نمی‌شود؟ مگر من چه کرده‌ام که باید چهار سال بیکار باشم و هیچ کاری به من پیشنهاد نشود. جالب است که هیچ کس پاسخگو نیست و نمی‌دانم در آینده می‌توانم کار کنم یا نه، چون هیچ‌کس به من چیزی نمی‌گوید و چیزی به من ابلاغ نشده و کسی هم پاسخگو نیست. / سینما پرس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها