لج و لجبازی سیدجلال و برانکو

قربانی؛ پرسپولیس

سیدجلال حسینی، مهره مجهول پرسپولیس در فصل جاری بوده است. درست در روزهایی که همه می‌گفتند برانکو ایوانکوویچ، شجاع خلیل‌زاده را آورده تا او را روی نیمکت بگذارد، خبر مصدومیت این بازیکن منتشر شد. از همان روزها مشخص بود اختلافات بین سیدجلال و برانکو آغاز شده است. حسینی هر بار تلاش می‌کرد از جواب دادن به این سوال طفره برود. در حالی که بعضی‌ها داخل تیم می‌گفتند او خوب است و می‌تواند بازی کند، حسینی مدام مصاحبه می‌کرد «مصدومیت همسترینگ گول زننده است و معلوم نیست کی خوب می‌شوم!» این داستان‌ها تا بازی الهلال ادامه داشت و گویا قبل از مسابقه اختلافات به اوج رسید.
کد خبر: ۱۰۷۹۱۹۱

با توجه به مشکلات خط دفاعی پرسپولیس و گل‌هایی که این تیم خورده بود، برانکو در نظر داشت از سیدجلال در بازی با الهلال استفاده کند، ولی متوجه می‌شود این بازیکن نمی‌تواند تیمش را همراهی کند. حسینی در سفر به امارات تیمش را همراهی نمی‌کند، اما برانکو خیلی زود متوجه می‌شود او به اردوی تیم ملی ملحق شده و تمریناتش را با مربیان شروع کرده است. این موضوع بشدت باعث دلخوری و گلایه برانکو می‌شود، به شکلی که می‌گوید در بازگشت به ایران تکلیف حسینی را روشن می‌کند.

او که می‌فهمد سیدجلال آماده شده تا در دیدارهای توگو و روسیه برای تیم ملی ایران بازی کند، شک می‌کند نکند او می‌توانسته برای پرسپولیس هم بازی کند و چنین کاری نکرده است. نزدیکان برانکو اعتقاد دارند کار سیدجلال و این مربی پس از جذب شجاع خلیل‌زاده به لج و لجبازی کشید و حسینی خیلی زود فهمید مربی کروات این مدافع را آورده تا به او میدان ندهد. برانکو در تازه‌ترین مصاحبه خود هم به کنایه گفت: امیدوارم سید‌جلال برای تیم ملی به میدان برود. وقتی خبرنگاران پرسیدند آیا او را در بازی با استقلال خوزستان به میدان می‌فرستد، برانکو طعنه‌آمیز پاسخ داد: نه، چراکه به خاطر حضور در اردوی تیم ملی خسته است!

به نظر می‌رسد با بروز این اختلاف، تنها پرسپولیس قربانی شده است. هنوز پزشکان پرسپولیس در این باره توضیح شفافی نداده‌اند که آیا سیدجلال می‌توانسته برای این تیم مقابل الهلال بازی کند یا نه؟ بی‌شک پاسخ آنها می‌تواند تکلیف خیلی چیزها را روشن کند، ولی حرف‌هایی که برانکو به زبان آورد، نشان می‌دهد او به این باور رسیده حسینی می‌توانسته برای تیمش به میدان برود.

تکذیب کریم باقری

درباره این موضوع با کریم باقری تماس گرفتیم تا او در این زمینه پاسخگو باشد. آقا کریم پرسپولیسی‌ها که زیاد تمایلی به حرف زدن نداشت در گفت‌وگوی کوتاهی گفت: چنین چیزی نیست و بنده هرگونه اختلافی بین سیدجلال و برانکو را تکذیب می‌کنم. از او سوال کردیم یعنی برانکو تصمیم نداشته سید را از پرسپولیس اخراج کند که او گفت: این خبرها صحت ندارد. حداقل تا جایی که بنده در جریان هستم چنین چیزی وجود ندارد. سیدجلال عضوی از خانواده پرسپولیس است و دارد با تیم تمرین می‌کند. او و برانکو مشکلی با یکدیگر ندارند و مطرح کردن این حواشی فقط به تیم ضربه می‌زند. باقری درباره بازی برگشت با الهلال هم توضیح خاصی نداد و ترجیح داد در این مورد حرفی نزند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها