نایب‌قهرمان المپیک 2012 بعد از سه سال دوری از تیم ملی از دلایل اصلی اختلافش با رئیس فدراسیون تکواندو پرده برداشت.
کد خبر: ۱۰۷۷۴۰۱

محمد باقری‌معتمد چند سالی است به دلیل اختلاف با رئیس فدراسیون تکواندو از تیم ملی دور مانده است. او مدتی با تیم ملی آذربایجان که هدایتش را رضا مهماندوست به عهده دارد، تمرین کرد؛ اما با ایرادی که فدراسیون جهانی از نظر قانونی به حضورش در این تیم گرفت، نتوانست برای آنها به میدان برود.

باقری‌معتمد می‌گوید: تقریبا یک سال و نیم قبل بود که از پولادگر، رئیس فدراسیون تکواندو در شعبه دوم بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کردم. دلیلش هم این بود بین سال‌های 2014 تا 2016 به من از سوی کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) بورسیه تعلق گرفت، اما فدراسیون مرا در جریان این دعوت قرار نداد. من از طریق مکاتبه مستقیم با IOC این موضوع را متوجه شدم. پرونده ما همچنان باز و قرار است در دادگاه به آن رسیدگی شود.

ملی‌پوش سابق تکواندو در گفت‌وگو با سایت «ورزش سه» مدعی شد فدراسیون تکواندو پول‌هایی را که به او تعلق داشت، گرفته است. او می‌گوید: به عنوان کمک هزینه 16 هزار دلار از سوی کمیته بین‌المللی المپیک به من پرداخت کردند که توسط فدراسیون دریافت شده است، در حالی که باید به من پرداخت می‌شد. برای پیگیری شکایتم یک سال و نیم است به دادگاه می‌روم .

باقری‌معتمد می‌گوید حدود 30 هزار دلار از پولادگر طلب دارد. او ادامه می‌دهد: من گفتم این پولم را بدهید و دیگر کاری با شما ندارم. پولادگر هم گفت ده هزار دلار می‌دهم که من قبول نکردم، چون این پول حق خودم بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها