یک عکس، یک متن

خودروی بومی و محبوب

استفاده از خودروهای سه چرخ «ریشکا» در کشورهای آسیای میانه از جمله بنگلادش برای جابه‌جایی و حمل‌و‌نقل عمومی، سابقه‌ای طولانی دارد.
کد خبر: ۱۰۷۶۷۵۴

به گزارش ایرنا، این وسیله نقلیه عمومی در سال‌های اخیر با بروز مشکلات اقتصادی در این کشورها رونق بیشتری گرفته است.

اعتراض به سبک لیورپولی

مردی که از پارک کردن خودرو مقابل خانه خود کلافه شده بود روی خودرویی را با لایه پلاستیکی پوشاند.

صاحبخانه انگلیسی که از پارک کردن خودروهای مختلف در مقابل خانه‌اش در لیورپول خسته شده بود، بیان کرد با این کار قصد داشته اعتراض خود را به پارک خودروها در مقابل خانه‌اش نشان دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، نیل (صاحبخانه) در این باره گفت: واضح است افرادی که خودرویشان را مقابل خانه‌ام پارک می‌کنند، نمی‌خواهند مبلغی بابت پارکینگ پرداخت کنند و عبور و مرور را برای وسیله نقلیه من دشوار کرده‌اند به همین دلیل تصمیم به انجام چنین کاری گرفتم. پس از این کار همسایگان و رهگذران با دیدن خودرو تعجب کرده و کنارش عکس می‌گرفتند. صاحب خودرو نیز با دیدن وضعیت به وجود آمده، شوکه شده بود.

سلفی‌های دردسرساز دختر رئیس‌جمهور

دختر رئیس‌جمهور آذربایجان هنگام سخنرانی پدرش در سازمان ملل در رابطه با قتل‌عام 600 نفر، به گرفتن سلفی‌های تمسخرآمیز اقدام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حرکت ناشیانه دختر رئیس‌جمهور آذربایجان در هنگام سخنرانی پدرش در سازمان ملل، مورد انتقاد کاربران قرار گرفت.

الهام علی‌اف برای ایراد سخنرانی درباره نسل‌کشی 600 نفر در جنگ خونین قره‌باغ در سال 1992 در جایگاه مخصوص قرار گرفت، اما لیلا 33 ساله بدون آن‌که توجهی به پخش زنده این سخنرانی داشته باشد، فقط دو دقیقه پس از آغاز سخنرانی پدرش، دوربین سلفی تلفن همراهش را روشن کرد و عکس‌هایی با ژست‌های عجیب و غریب گرفت.

این حرکت دختر رئیس‌جمهور از نگاه تیز دوربین‌ها پنهان نماند و بلافاصله پس از انتشار صحنه‌هایی از آن، کاربران فضای مجازی با دست به دست کردن این تصاویر از او انتقاد کردند.

یوزپلنگانی که هنوز می‌دوند

یکی از دوربین‌های تله‌ای که تنها سه روز است در پناهگاه حیات‌وحش میاندشت تعبیه‌شده، تصویر یک یوزپلنگ بالغ را ثبت کرده است.

به گزارش فارس، ‌این یوزپلنگ اوایل صبح روز پنجشنبه (30 شهریور) مقابل دوربین قرار گرفته است. مکانی که از این یوزپلنگ بالغ تصویربرداری شده است با محلی که هفته گذشته یک یوزپلنگ ماده و سه توله‌اش مشاهده‌ شده‌اند حدود 40 کیلومتر فاصله داشته و در دو سوی مخالف منطقه قرار دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها