رسانه های روسیه در خبری عجیب از لغو دومین بازی تدارکاتی ایران در اردوی آماده سازی پیش رو در این کشور خبر دادند.
کد خبر: ۱۰۷۶۴۲۹
ایران - توگو به میزبانی روسیه لغو شد ؟

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از ورزش سه ، در شرایطی که سایت فیفا رسما بازی ایران با توگو را در تقویم بازی های دوستانه خود گنجاند و شهر کازان را به عنوان میزبان این بازی اعلام کرد امروز رسانه های روسیه مدعی شدند این بازی لغو شده و در کازان برگزار نخواهد شد.

سایت اسپورت روسیه مدعی شد بازی دوستانه تیم‌های ملی فوتبال ایران و توگو که قرار بود روز 13 مهر ماه سال جاری به میزبانی ورزشگاه کازان برگزار شود، لغو شده است. این سایت نوشت:« وزیر ورزش جمهوری تارتارستان خبر لغو بازی ایران و توگو را داد ، خبری که امروز به صورت شفاهی در اختیار آنها قرار گرفته است».

ولادیمیر لئونوف وزیر ورزش جمهوری تاتارستان در حالی این خبر را در اختیار رسانه های روسی قرار داده که هنوز مشخص نیست موضع فدراسیون فوتبال در قبال این خبر چه باشد به خصوص که هماهنگی های انجام بازی تدارکاتی با توگو از مدت ها قبل انجام و به تازگی به تایید فیفا هم رسیده بود.

تیم ملی فوتبال ایران 18 مهر ماه سال جاری بازی دوستانه‌ای با روسیه به عنوان میزبان جام‌ جهانی 2018 در ورزشگاه کازان برگزار خواهد کرد. کازان یکی از 12 ورزشگاه میزبان جام‌ جهانی 2018 روسیه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها