فرار مرگبار مرد زندانی

زندانی فراری هنگامی که می‌خواست از یکی از بیمارستان‌های پایتخت فرار کند، هدف شلیک گلوله مامور زندان قرار گرفت و کشته شد. دو مردکه قصد فراری دادن این زندانی را داشتند، تحت تعقیب پلیس هستند.
کد خبر: ۱۰۷۰۶۶۷

ساعت 14 روز سه‌شنبه یکی از ماموران کلانتری 130 نازی‌آباد با بازپرس کشیک قتل تهران تماس گرفت و از مرگ مشکوک مرد 35 ساله‌ای در بیمارستان امیرالمؤمنین خبر داد. تحقیقات اولیه پلیسی نشان می‌داد که او بر اثر اصابت گلوله فوت کرده است.

ماموران به تحقیقات ادامه دادند تا این که معلوم شد مرد فوت شده در زندان تهران بزرگ بازداشت بوده که ظهر روز سه‌شنبه او را از زندان برای درمان به بیمارستان شهدای هفت‌تیر منتقل کرده‌اند. زمانی که ماموران قصد داشتند او را به زندان منتقل کنند، یکی از دوستان مرد زندانی در حالی که قمه‌ای به دست داشت، به سمت سرباز بدرقه زندان حمله کرده و ضربه‌هایی به دست او زده ‌است.

در ادامه، یکی از نگهبانان بیمارستان با دیدن صحنه این درگیری به کمک ماموران زندان شتافت تا مانع فرار زندانی شود که توسط مردان مهاجم زخمی شد. در همین موقع همدستان مرد زندانی او را که دستبند و پابند داشت، سوار موتورسیکلتی کرده و متواری شدند. هنگام فرار متهمان از بیمارستان، مامور بدرقه زندان در حالی که مسلح بود، چند تیر هوایی شلیک کرد تا شاید متهم و همدستانش تسلیم شوند. اما آنها به اخطار وی توجهی نکرده و به فرار ادامه دادند. مامور زندان هم به سمت آنها شلیک کردکه باعث زخمی شدن وی از ناحیه پا و دست چپ شد. اما همدستانش او را در همین حال با خود بردند.

در حالی که پلیس در جست‌وجوی زندانی زخمی و همدستانش بود، معلوم شد آنها، این زندانی را به بوستانی در میدان وصال منتقل و دستبند و پابندش را باز کرده و لباس‌هایش را عوض کرده‌اند، اما متوجه شدند او بر اثر شلیک سه گلوله زخمی شده است. به همین دلیل او را در همان حال رها کرده و گریخته بودند.

تحقیقات برای دستگیری دو همدست فراری زندانی فوت شده، ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها