بر اساس اعلام هیأت داوران کمیسیون صدای بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانی صدا و سیما، برگزیدگان بخش‌های اصلی، ویژه و جنبی در حوزه تولیدات رادیویی معرفی شدند.
کد خبر: ۱۰۷۰۶۲۵
کمیسیون «صدا»ی بیستمین جشنواره تولیدات مراکز نفرات برتر خود را شناخت

به گزارش جام جم آنلاین، در بخش اصلی جشنواره و در حوزه کارهای کودک، فاطمه زارع و فریبا هاشمی از مراکز یزد و فارس حائز رتبه‌های برتر شدند و جایزه نخست صدابرداری هم به علی دهقانی‌زاده از مرکز یزد رسید؛ همچنین در حوزه برنامه‌های ویژه نوجوانان هم هانیه پیرامی و فروزان سروی از مراکز خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان به عنوان نفرات برتر معرفی شدند؛ در حوزه خانواده نیز آرزو خانی گوینده صدای مرکز ایلام و زهرا استاد ناروئی گوینده مرکز کرمان به عنوان نفرات برتر تجلیل شدند. مریم تقی‌زاده و محمدرضا خسروی از مراکز یزد و خلیج فارس هم حائز رتبه‌های برتر حوزه کارهای معارفی بودند و در حوزه برنامه‌های مخصوص جوانان هم، ندا نقیبی و لیلا غلامی (نویسنده رادیو) از مراکز کردستان و خلیج فارس به عنوان نفرات برتر شناخته شدند.

در حوزه برنامه‌های عصرگاهی و صبحگاهی نیز مراکز برتر، یزد، کردستان، چهارمحال و بختیاری و مهاباد بودند که جوایز نفرات برتر به ترتیب به راضیه دهقانی‌زاده، فهیمه اصفهانیان (نویسنده رادیو) و سعید طالبی‌پور (گوینده مرد)، لادن کلوندی (گوینده زن)، زهرا اردستانی و عطاءالله سراجی اهدا شد؛ سیروس شیری از مرکز آذربایجان غربی به عنوان تهیه‌کننده برتر و عیسی علی زاده از مرکز آبادان به عنوان گوینده نخست در حوزه برنامه‌های روستامحور مورد تقدیر قرار گرفتند. در حوزه مستند مریم طبری از مرکز خراسان شمالی و فرهاد آقانوری از مرکز اصفهان به عنوان نویسنده و گوینده برتر شناخته شدند و جوایز نخست تهیه‌کنندگی بخش رادیو شهری و مسابقه هم به شهرام محمدی و شیدا منصوری هر دو از مرکز کردستان رسید.

در حوزه نمایش‌های رادیویی نیز مرکز خلیج فارس خوش درخشید و علی ترابی، عزت ریحانی و امید تنی به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های نخست تهیه‌کنندگی، بازیگر زن و کارگردانی شدند؛ مرکز مازندران هم در این بین دو برگزیده داشت؛ سعید نعمتیان و شهرام حق‌شناس به عنوان افکتور و صدابردار برتر بخش نمایش معرفی شدند و از گیلان هم مریم واحد به عنوان نویسنده برتر شناخته شد و در انتها نیز مهدی حق‌گو از مرکز خراسان جنوبی به عنوان بهترین بازیگر مرد جایزه خود را دریافت کرد.

اما در بخش ویژه، مریم مستوفی و فیروزه بنی‌طالبی به عنوان تهیه‌کنندگان برتر در بخش‌های شب‌های ایران و فرهنگی و اجتماعی به ترتیب از مراکز کرمان و چهارمحال و بختیاری معرفی شدند و زینب شفیعی و خدایار رنجبر هم بهترین گزارشگر بخش برنامه‌های خلاقانه و تهیه‌کننده عنوان سال از مراکز کهگیلویه و بویراحمد و فارس بودند.

در بخش جنبی کمیسیون صدای این دوره از جشنواره هم مراکز سیستان و بلوچستان، ایلام و کردستان خوش درخشیدند و جوایز نفرات برتر در حوزه دفاع مقدس به ترتیب به ندرت نوروزی، مریم امینی و سحر رحیمی، تهیه‌کنندگان این سه مرکز اهدا شد. در بخش بهداشت و سلامت نیز حسین توسلی، لیلا شهابی‌نیا و فرشید زیوری تهیه‌کنندگان مراکز قزوین، همدان و اردبیل به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند و جایزه برتر بخش اقتصاد مقاومتی هم به مرضیه افتخاری از مرکز خوزستان، محمد چگینی از مرکز کیش و امین فخارپور از مرکز فارس رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها