غلط می‌کنم دوباره فیلم بسازم!

تهیه‌کننده فیلم «قلب سفید قاصدک‌ها» گفت: من به معنای واقعی زندگی‌ام را در سینما از دست داده و ورشکست شده‌ام و همین عاملی بود تا بعد از این فیلم خانه‌نشین شوم. از این به بعد غلط می‌کنم به سمت ساخت فیلم بروم. وقتی هیچ‌کس فیلم دفاع مقدسی و کودک را جدی نمی‌گیرد برای چه باید به ساخت فیلم فکر کنم.
کد خبر: ۱۰۶۹۸۶۵

علی رویین‌تن، تهیه‌کننده و کارگردان سینما درخصوص آخرین فعالیت‌های خود در عرصه سینما اظهار کرد: هم اکنون هیچ کاری نمی‌کنم، در خانه نشسته‌ام. فیلمنامه می‌نویسم، فیلم می‌بینم و اگر کلاهم سمت سینما بیفتد دیگر برای برداشتنش نمی‌روم.

او درباره شکست اقتصادی فیلم «قلب سفید قاصدک‌ها» افزود: وقتی فیلم شما بازیگر چهره نداشته باشد یا با مضمون دفاع مقدس یا کودک ساخته شود هیچ جایی آن فیلم را اکران نمی‌کند. فیلم «قلب سفید قاصدک‌ها» تنها یک سالن و یک سئانس داشت! با این وضعیت ناعادلانه اکران چطور انتظار دارید کار بفروشد؟

کارگردان فیلم «باغ بهشت» با اشاره به بی اثر بودن اعتراضات به وضع موجود سینما تصریح کرد: جا برای اعتراض هست و من هم می‌توانم این کار را انجام دهم، اما به واقع برای بی‌عدالتی به چه کسی اعتراض کنم، آن هم وقتی هیچ جوابی به من داده نمی‌شود. او شکست اقتصادی فیلم «قلب سفید قاصدک‌ها» را ویرانگر دانست و ادامه داد: من به معنای واقعی زندگی‌ام را در سینما از دست داده و ورشکست شده‌ام و همین عاملی بود تا بعد از آن فیلم خانه‌نشین شوم. از این به بعد غلط می‌کنم به سمت ساخت فیلم بروم. وقتی هیچ‌کس فیلم دفاع مقدسی و کودک را جدی نمی‌گیرد برای چه باید به ساخت فیلم فکر کنم./ سینماپرس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها