بدشانسی آبی‌های پایتخت را رها نمی‌کند

مصـدومیـت دوبـاره ابـراهیمی

استقلال کم مشکل و حاشیه دارد که بدشانسی هم گریبان این تیم را رها نمی‌کند؛ تازه‌ترین بدبیاری آبی‌های پایتخت مصدومیت دوباره امید ابراهیمی است، خبری که می‌تواند در نوع خود ادامه روزهای تیره استقلال را رقم بزند.
کد خبر: ۱۰۶۹۵۰۳

آبی‌های پایتخت در حالی نیم‌فصل دوم لیگ شانزدهم را با بازی‌های زیبا و تماشاگرپسند خود حسابی دل هوادارانشان را به دست آوردند که قرائن و شواهد یک فصل پرفروغ برای این تیم در لیگ هفدهم نوید می‌دادند. با این حال تکه‌های پازل تیم یکدست علیرضا منصوریان خواسته و ناخواسته هرکدام به گوشه‌ای انداخته شدند.

امید نورافکن ستاره میانه میدان به دلیل یارگیری‌های بی‌دلیل در میانه میدان عملا نقش خود را از دست داد، فرشید اسماعیلی نیز به دلیل مصدومیت و همچنین همان یارگیری‌هایی که عنوان شد دیگر آن نقش کلیدی را در استقلال نخواهد داشت، کاوه رضایی به اروپا رفت و...

با وجود این در حالی که استقلال در رده پانزدهم لیگ به سر می‌برد و هیات‌مدیره اولتیماتوم دو هفته‌ای را به منصوریان داده است دیروز یکی از اندک امیدهای استقلال برای بازگشت به اوج نیز رنگ باخت. امید ابراهیمی که فصل گذشته بهترین فصل خود را در استقلال پشت سر گذاشت در حالی که هفته‌های ابتدایی را به دلیل مصدومیت از دست داده بود و می‌رفت بتدریج آماده حضور در میدان شود، دوباره از ناحیه عضله شکم دچار آسیب‌دیدگی شد تا موجی از نگرانی استقلال را دربر گیرد.

ابراهیمی که چندی پیش به دلیل عمل جراحی از همین ناحیه خانه‌نشین شده بود حالا در اردوی تیم ملی دوباره دچار آسیب‌دیدگی شد، امید ابراهیمی در روزهای گذشته در کلینیک تیم ملی مشغول مداوای مصدومیتش بوده است اما فشار تمرینات و البته فیزیوتراپی باعث شده او هم مثل میلاد زکی‌پور مصدومیتش تشدید بشود.

دکتر امین نوروزی، معاون پزشکی باشگاه استقلال به جام‌جم می‌گوید: ابراهیمی از ناحیه‌ای که مصدوم شده بود، دوباره مصدوم شده است.در این مدت هم در کلینیک تیم ملی مراحل درمانی خود را پشت‌سر می‌گذاشت و در جریان روند بهبودی‌اش نیستم. پس از بررسی و معاینه دقیق می‌توان درباره مدت زمان بهبودی کامل او اظهارنظر کرد. با این شرایط امید ابراهیمی در کنار شهباززاده، منتظری، زکی‌پور و مجید حسینی بازیکنانی هستند که به طور قطع به دلیل مصدومیت بازی با گل‌گهر، جام حذفی را از دست داده‌اند.

این در حالیست که امید ابراهیمی، دیروز در واکنش به این خبر در صفحه شخصی خود عنوان کرد: تا چند روز استراحت، مصدومیتش بهبود می‌یابد و جای نگرانی نیست!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها