در حالی که پرونده دخالت روسیه در انتخابات آمریکا به پایان نرسیده، ترامپ درگیر مشکلات دیگری در خصوص تبلیغ نژادپرستی شده است.
کد خبر: ۱۰۶۹۳۲۸

بسیاری اتفاقات ناگوار شارلوتزویل ویرجینیا را برآیند دیدگاه ترامپ در زمینه تبعیض نژادی می‌دانند، بخصوص این که او در سخنرانی خود اعلام کرد در رخداد شارلوتزویل، تمام طرف‌ها مقصر بودند و این دیدگاه مخالفان بیانگر آن بود که او در صدد محکوم کردن نژادپرستی نیست.

او در سخنان دیگری بار دیگر روزنامه‌نگاران را به باد انتقاد گرفت و گفت: روزنامه‌نگاران افراد بیماری هستند که کشور ما را دوست ندارند. او که از ابتدا با رسانه‌ها میانه خوبی نداشته و برای همین دیدگاه‌های خود را از طریق صفحه توییتر خود منتشر می‌کند، بار دیگر با این اظهارات جنجال‌آفرین شد.

برخلاف اظهارات ترامپ، در آخرین نظرسنجی مردم آمریکا نشان دادند که به رسانه‌ها بیش از ترامپ برای دریافت حقایق اعتماد دارند. براساس این نظرسنجی که از سوی دانشگاه کوئینیپیاک صورت گرفت 54 درصد نظردهندگان معتقدند به رسانه‌ها بیش از رئیس‌‌جمهورشان اعتماد دارند. این در حالی است که تنها 36 درصد ترامپ را قابل اعتماد می‌دانند و 10 درصد به هیچ کدام اعتماد ندارند.

بر اساس این نظرسنجی 80 درصد جمهوریخواهان یعنی هم حزبی‌های ترامپ به او برای شنیدن حقیقت اعتماد دارند و 13 درصد به رسانه‌ها و این در حالی است که تنها 5 درصد دموکرات‌ها برای شنیدن حقیقت، ترامپ را به رسانه‌ها ترجیح می‌دهند و 89 درصد به رسانه‌ها اعتماد دارند. در این میان، 33 درصد از مستقل‌ها به ترامپ و 54 درصد به رسانه‌ها اعتقاد دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها