رئیس کلانتری 101 تجریش از دستگیری سارق اماکن خصوصی و کشف تعدادی اموال مسروقه از وی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۷۶۸۴
سارق انباری، در خانه‌ اش دستگیر شد!

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، سرهنگ علیرضا ناصری نژاد گفت: چندی پیش یکی از شهروندان با کلانتری 101 تجریش تماس گرفته و اعلام کرد که انباری محل سکونتش مورد سرقت قرار گرفته است، که بلافاصله اقدامات برای دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران قرار گرفت و تیمی از عوامل تجسس کلانتری به محل اعزام شدند.

رئیس کلانتری 101 تجریش با اشاره به انجام تحقیقات میدانی و پایش اطلاعات ، گفت:‌ در تحقیقات پلیسی محل اختفا و هویت سارق شناسایی و وی پس از اخذ مجوزهای قضایی در مخفیگاهش واقع در قیطریه دستگیر و به محل کلانتری منتقل شد.

ناصری‌نژاد ادامه داد: مأموران در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد قابل توجهی از اموال مسروقه از جمله تبلت، گوشی موبایل، مهر پزشک و ... را به همراه 41 گرم ماده مخدر کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت:‌ متهم در بازجویی‌هایی اولیه در کلانتری به 10 فقره سرقت از انباری واحدهای مسکونی اقرار و ادعا کرد که هنگام بازبودن در منازل وارد پارکینگ و قسمت انباری‌های شده و از آنجا سرقت کرده است.

رئیس کلانتری 101 تجریش با بیان اینکه پرونده‌ای برای متهم تشکیل شد، گفت: این فرد برای ادامه تحقیقات در اختیار مأموران پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها