این هفته یکی از بازی‌های شایان توجه امسال که کنجکاوی خیلی‌ها را برانگیخته منتشر می‌شود. Absolver یک بازی مبارزه‌ای چند نفره‌ آنلاین است که شما را پشت ماسک مبارزانی موسوم به Prospect قرار می‌دهد و درگیر رقابت‌هایی می‌شوید که توسط گروهی به نام Guides برنامه‌ریزی شده است.
کد خبر: ۱۰۶۶۲۲۸

این گروه حاکمان جدید امپراتوری سقوط کرده‌ Adal هستند و هدفشان از این کار انتخاب بهترین جنگجوها و مبارزان برای پیوستن به نیروهای ویژه‌ خود ملقب به Absolvers است. با پیشروی در دنیایی که در آن قرار گرفته‌اید، به مرور با مبارزان دیگر همچون خودتان مواجه خواهید شد، شیوه‌های جدیدی در مبارزه یاد می‌گیرید، سلاح، زره و تجهیزات به دست می‌آورید و در نهایت باید تیمی از مبارزان بسازید تا شانه به شانه‌ یکدیگر در مبارزات شرکت کنید. به‌طور کلی چهار سبک مبارزه در بازی وجود دارد که البته بازیکنان کاملا به اختیار خود آنها را انتخاب کرده و این‌که از چه سلاح‌ یا سلاح‌هایی بهره ببرند و این‌که حملات سبک و سنگین آنها چگونه خواهد بود نیز به تعریف خودشان بستگی دارد. حتی می‌توانید انتخاب کنید با افرادی که در مسیر می‌بینید دوست شوید یا دشمن باشید که انتخاب‌های شما در نهایت نتایجی به همراه خواهد داشت که در مسیر داستان و قصه‌ای که طی می‌کنید تاثیرگذار است.

پیش‌درآمدی بر عجایب زندگی!

یکی از بازی‌های داستانی سریالی چند سال اخیر بدون شک Life is Strange است. عنوانی پنج قسمتی در مورد دو دختر نوجوان و حکایت دوستی و ماجراهایی که در کنار یکدیگر تجربه می‌کنند. این هفته اولین قسمت از نسخه‌ جدید بازی با پسوند Before the Storm منتشر می‌شود؛ نسخه‌ای که قرار است در سه قسمت حوادث و اتفاقات داستان اصلی را از دید کلوئی پرایس به تصویر بکشد. در این نسخه با حکایت دوستی عجیب کلوئی و ریچل امبر، دختری زیبا و محبوب که گویا برای موفقیت ساخته شده آشنا خواهیم شد. از لحاظ زمانی وقایع این نسخه به سه سال قبل از نسخه‌ پیشین بازمی‌گردد، زمانی که ریچل به رازی در مورد خانواده‌اش پی می‌برد که تهدیدی برای نابود کردن دنیاش به شمار می‌رود. این دوستی او با کلوئی است که به او توان ادامه دادن می‌دهد. ساختار بازی همچنان بر مبنای انتخاب دیالوگ‌ها و مواجه شدن با عواقب آنهاست که بر همین اساس پایان‌های متفاوتی را نیز تجربه خواهید کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها