چرایی کم‌کاری محمد اصفهانی اولین سوالی بود که او در برنامه «من و شما» پاسخگویش بود. اوعلتش را ترافیک کاری چند ساله، پس از آن اوضاع روحی نامناسب در یک دوره و همچنین دقت روی ساخت آثار جدید عنوان کرد.
کد خبر: ۱۰۶۵۶۳۳

اصفهانی که در سنین کودکی و نوجوانی قاری قرآن نیز بوده در جواب سوالی در این باره گفت از قاریان مطرحی بوده که مقام‌های فراوانی هم به دست آورد. به گفته اصفهانی اقبال در خوانندگی از جمله موضوعاتی بود که اصلا باورش نمی‌کرده و حتی وقتی مرحوم افشین یداللهی از رسیدن به جایگاه علیرضا افتخاری گفته، او آن را محال دانسته بود. آن طورکه اصفهانی گفت در بخشی از دوران دانشجویی مجبور بوده مسافرکشی هم بکند. او در ادامه گفت حتی امروز هم حاضر است در تنگنای مالی مسافرکشی کند، اما هرکاری را نخواند.

فراموشی دیالوگ و ایجاد سبک بازی

گفت‌وگوی مهران مدیری و رضا نیکخواه در دورهمی به سبب خاطرات مشترک سال‌های فراوان همکاری با اتفاقات جالبی همراه بود. ازجمله موضوعات مطرح شده، بهترین شخصیت ایفا شده توسط نیکخواه بود که آن را مربوط به نوروز 77 و شخصیت نوروزی دانست. رضا نیکخواه آن طور که خودش گفت صاحب دو مدرک کارشناسی در رشته‌های علوم سیاسی و کارگردانی است و راه درآمدش تنها از راه بازیگری نبوده، چراکه سال‌ها در گمرک مراتب مختلف شغلی را تجربه کرده است. صحبت از فراموشی که شد مدیری نکته جالب را در مورد نیکخواه یادآور شد. این که در بعضی از آثار نیکخواه با فراموشی دیالوگ‌ها، ادامه جملات را به شکلی نامفهوم بیان می‌کرده و این پس از مدتی به سبک بازی‌اش تبدیل شده است.

رایانه بازی میری و جوان

مازیار میری در خندوانه صحبت‌هایش را از یادآوری یکی از خاطرات سال‌های طولانی رفاقت با رامبد جوان شروع کرد. این که در سال76 شب‌های فراوانی برای انجام بازی‌های رایانه‌ای در خانه میری سپری شده یا پس از دایر کردن دفتری برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی، زمان زیادی را برای انجام بازی صرف می‌کرده‌اند تا جایی که در سه سال اول فعالیت در آن دفتر تنها توانسته‌اند یک تیزر تبلیغاتی بسازند. مورد جالبی که میری در این برنامه به آن اشاره کرد در مورد برنج نخوردن 20 ساله پرویز پرستویی بود. به گفته این کارگردان، پرستویی سر فیلم «پاداش سکوت» وقتی تجویز دکتر برای میری در نخوردن غذای چرب را شنید در مدت ساخت فیلم مراقب سلامتی او بود. طبق گفته میری حتی یک روز وقتی مشغول ساندویچ خوردن بود زنگ زد و از خوردنش جلوگیری کرد.

سختی‌های پیدا کردن آدرس

گفت‌وگوهای برنامه دورهمی در قسمت‌هایی علاوه بر آشکار شدن یکسری ویژگی‌های مهمانان به بیان بعضی از خصوصیات مهران مدیری هم منجر می‌شود. نمونه‌اش برنامه مربوط به حضور نصرالله رادش که صحبت‌های او درباره گم کردن یکسری آدرس‌ها موجب شد تا مدیری نیز اعتراف کند که او نیز در پیدا کردن آدرس مشکل دارد. مدیری گفت فقط مسیری را که بلد است می‌تواند برود و مثلا در حین رفتن به خانه اگر فقط به اندازه یک کوچه اشتباه برود ممکن است از شهر دیگری سردربیاورد. رادش هم درباره این موضوع از روزی یاد کرد که همراه پسرش به پارک رفته و به درخواست فرزندش می‌رود تا چیزی برای او بخرد، اما بعد از خرید دیگر نتوانست راه برگشت را پیدا کند. رادش در برنامه همچنین گفت یکسال است غذاهای گیاهی می‌خورد و به همین سبب لاغر شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها