سرانجام سرمربی تیم ملی در اتاقی که دور و بر آن آفتابی نمی‌شد، حضور یافت؛ اتاق دبیرکلی فدراسیون که در آن، خبری از علیرضا اسدی نیست و محمدرضا ساکت، مدیریت آن را برعهده گرفته است.
کد خبر: ۱۰۶۲۷۵۰

در حالی که از اوایل سال 93 و به دنبال حضور علیرضا اسدی به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال، اختلافات جدی بین او و کار لوس کی‌روش شکل گرفت و این دو، بارها از خجالت هم درآمدند و کی‌روش در این سه سال همواره با نیش و کنایه و گاه مستقیم،‌ دبیرکل فدراسیون را به کارشکنی در امور تیم ملی متهم ‌کرد. سرانجام او در آخرین بیانیه خود خواستار برکناری اسدی شد؛‌ خواسته‌ای که در نهایت با موافقت مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال مواجه شد و اسدی جای خود را به دست راست تاج، یعنی محمدرضا ساکت داد.

در این شرایط، دیروز کی‌روش وقتی در فدراسیون فوتبال حضور یافت، به اتاق دبیرکل رفت؛ جایی که در آن، محمدرضا ساکت به عنوان سرپرست امور دبیرکلی و همچنین مدیر تیم‌های ملی حضور دارد.

کی‌روش که به همراه دن گاسپار، مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی در فدراسیون حضور یافته بود، با تبریک انتخاب محمدرضا ساکت به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال، به وی یک گلدان بن سای هدیه کرد و گفت: همه ما برای موفقیت تلاش می‌کنیم و سعی داریم، بهترین‌ها را برای فدراسیون فوتبال و تیم‌های ملی رقم بزنیم. هدف من از اهدای بونسای، توجه به نماد رشد، پیشرفت و بالندگی است.

سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: تاثیر حضور شما در سازمان تیم‌های ملی در ماه‌های اخیر روشن است و اتفاقات مثبتی که در مرکز تیم‌های ملی هم رخ داده،موید این زحمات و پرکاری است.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال هم، ضمن تشکر از حضور کی‌‌روش اظهار امیدواری کرد، روند آماده‌سازی تیم ملی فوتبال به بهترین شکل و با قدرت در ماه‌های منتهی به جام‌جهانی روسیه 2018 طی شود.

در این نشست، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی پیرامون برنامه‌های آتی گفت‌وگو کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها