عضو فراکسیون امید مجلس در گفت‌وگو با جام جم آنلاین مطرح کرد،

روحانی فردا وزیر علوم را معرفی می‌کند/ گمانه زنی درباره وزیر غایب

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: احتمالا فردا رییس جمهور وزیر علوم را به مجلس معرفی می کند و بحث انتصاب سرپرست برای این وزارتخانه منتفی خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۶۲۲۱۶
روحانی فردا وزیر علوم را معرفی می‌کند/ گمانه زنی درباره وزیر غایب

محمد قمی در گفت‌وگو با جام جم آنلاین پیرامون تعیین تکلیف وزیر غایب کابینه پیشنهادی رییس جمهور به مجلس، گفت: طبق اطلاعاتی که ما داریم آقای رییس جمهور بنا دارد فردا وزیر مد نظر خود به مجلس را معرفی کند.

وی با بیان اینکه چنانچه این مهم رخ دهد، دیگر بحث تعیین سرپرست مطرح نخواهد بود افزود: باید صبر کنیم چون این احتمال وجود دارد ظرف فردا و حداکثر تا پایان این هفته وزیر پیشنهادی به نمایندگان معرفی شود لذا تا آن زمان برای دوری از حواشی از تحلیل موضوع سرپرستی صرف نظر باید کرد.

قمی خاطر نشان کرد: آنطور که ما شنیده ایم، رضا فرجی دانا برای صدارت وزارت علوم و تحقیقات مد نظر آقای روحانی است.

از سوی دیگر فرهاد تجری عضو فراکسیون ولایت مجلس به جام جم آنلاین گفت: به گفته اکثریت نمایندگان مجلس بر اساس شنیده ها، روز پنج شنبه و پس از تعیین سرنوشت 17 وزیر پیشنهادی توسط نمایندگان، رییس جمهور وزیر پیشنهادی وزارت علوم به خانه ملت را معرفی خواهد کرد.

به گزارش جام جم آنلاین، رضا فرجی دانا سیاستمدار اصلاح طلب و مشاور رییس جمهور در امور علمی و آموزشی دولت هشتم، در دولت حسن روحانی عهده دار وزارت علوم بود که با دریافت کارت زرد از نمایندگان مورد استیضاح نمایندگان مجلس قرار گرفت و برکنار شد.

حال باید دید در صورت معرفی فرجی دانا به مجلس بعنوان وزیر پیشنهادی علوم و تحقیقات آیا بهارستان نشینان دور دهم، مجوز ورود او به وزارت علوم را امضا خواهند کرد یا خیر.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها