خبری که تا همین چند هفته پیش بیشتر در حد شایعه و گمانه‌زنی بود، حالا به خبر نخست دنیای فوتبال تبدیل شده و همه با قاطعیت در مورد آن صحبت می‌کنند. کدها و نشانه‌هایی که طی چند روز گذشته در رسانه‌ها و روزنامه‌های ورزشی مطرح شده، نشان می‌دهد خبر انتقال رسمی نیمار به پاری‌سن ژرمن تا چند روز آینده اعلام می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۷۴۲۵

فاش شدن تصویر بلیت پرواز نیمار به مقصد دوحه قطر یکی از این نشانه‌هاست و روزنامه‌های قطری نیز شک ندارند نیمار تست پزشکی - ورزشی خود را در خاک قطر و در مراسمی باشکوه تجربه خواهد کرد. نشانه دیگر از این دست به لب خوانی صورت گرفته از نیمار پس از ال‌کلاسیکو چند روز پیش در آمریکا مربوط می‌شود، جایی که نیمار پس از جشن گرفتن پیروزی برابر رئال مادرید در حالی که پیراهن این تیم را نیز در دست دارد می‌گوید: این هم از آخرین ال‌کلاسیکو.

در این میان، ناصر الخلیفی، مدیر پی‌اس‌جی به دوستان نزدیکش گفته که مذاکرات با نیمار نهایی شده و او با اطمینان بالا به پی‌اس‌جی خواهد پیوست. روزنامه مارکا نیز گزارش داد که نیمار پس از پایان ال‌کلاسیکو به رختکن رئال رفت و با بازیکنان این تیم خداحافظی کرد. بر اساس ادعای مارکا این بازیکن حدود 15 دقیقه در رختکن رئال مادرید حضور داشت و پس از آن با تعداد زیادی از لباس بازیکنان رئال مادرید از رختکن این تیم خارج شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها