«کلین کانوی» پس از برکناری «راینس پریبس» از کارمندان کاخ‌سفید خواست با رئیس‌جمهور همانند همکارشان رفتار نکنند.
کد خبر: ۱۰۵۶۵۶۱
توصیه به کارکنان کاخ ‌سفید در باره نحوه رفتار با ترامپ

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اینترنتی هیل؛ «کلین کانوی»، مشاور ارشد دونالد ترامپ از همکارانش خواست با رئیس جمهور آمریکا همانند همکارشان رفتار نکنند.

وی در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز به ملاقاتش با دونالد ترامپ در ماه اوت گذشته اشاره کرد و گفت: یک‌بار همزمان با مبارزات انتخاباتی رئیس جمهور به او گفتم «هرگز شما را با نام کوچک خطاب نمی‌کنم. چون شما را همکار خود در نظر نمی‌گیرم.»

وی ادامه داد: به عقیده من نحوه برخورد با شخصی که رئیس شماست و از نظر موقعیت شغلی بالاتر قرار دارد متفاوت است. رئیس جمهور آمریکا در حال حاضر، رئیس تمامی کارکنان دولت و کاخ سفید است و به وضوح مشخص است که در موقعیت شغلی بالاتر قرار دارد؛ بنابراین خیلی مهم است که با رئیس جمهور ترامپ و معاونش همانند همکار برخورد نکنیم. این نظر شخصی من است.

کانوی یک روز پس از برکناری «راینس پریبس» از سوی ترامپ چنین اظهار نظری کرده است. رئیس جمهور آمریکا شب گذشته از تصمیم خود برای کنار گذاشتن راینس پریبس، رئیس دفترش و وزیر امنیت داخلی آمریکا خبر داد. او ژنرال «جان کلی» را به عنوان جانشین وی معرفی کرد.

راینس پریبس، پیش از ورود به کاخ سفید نقش مهمی در کارزار‌های انتخاباتی ترامپ داشت، اما به گفته ناظران، طی روز‌های گذشته، از سوی مدیر ارتباطات جدید کاخ سفید، آنتونی اسکارموچی به خبرچینی و افشای اخبار داخل کاخ سفید متهم شده و بعد از شش ماه حضور در کاخ سفید از سمتش برکنار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها