فرمانده انتظامی استان هرمزگان خبر داد:

کشف محموله بزرگ مشروبات الکلی در جاسک

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نکا گفت: هویت راننده متواری خودروی حامل مشروبات الکلی شناسایی و دستورات قضایی لازم در این خصوص صادر شده است.
کد خبر: ۱۰۵۴۸۴۲
هویت راننده خودروی حامل مشروبات الکلی شناسایی شد

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل ملاکریمی گفت: هویت راننده متواری خودروی حامل مشروبات الکلی شناسایی و دستورات قضایی لازم در این خصوص صادر شده است.

وی در این خصوص اظهار داشت:در پی وقوع یک فقره تصادف بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی نیسان در جاده کمربندی نکا به بهشهر، مأمورین با حضور در صحنه و بررسی علت وقوع، متوجه می‌شوند که پلاک خودرو توسط راننده جدا شده و فرد مذکور نیز از محل متواری شده است.

دادستان نکا با اشاره به اینکه بار خودروی این متهم به ظاهر ذغال بوده است، ادامه داد: پس از واژگونی مشخص شد محموله اصلی خودرو ۴۴۷ بطری مشروبات الکلی بوده که به صورت ظاهری با ذغال پوشانده شده است.

حجت الاسلام ملاکریمی با بیان اینکه دستورات قضایی لازم با حضور مقام قضایی در صحنه و مشاهده مشروبات الکلی، صادر شده است، افزود: در این راستا هویت متهم از طریق شماره موتورخودرو مشخص و پلاک خودروی مذکور نیز شناسایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: طی روال قانونی پرونده با تنظیم نیابت برای دستگیری متهم و پیگیری قضایی ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب نکا همچنین از کشف انواع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام ملاکریمی افزود: با توجه به برنامه ریزی این دادستانی برای حضور در مساجد سطح شهرستان در راستای ارائه تذکرات برای پیشگیری از وقوع جرم، گزارش‌های مختلفی در خصوص فعالیت متهمین مواد مخدر به دبیرخانه پیشگیری از وقوع جرم شهرستان واصل شد.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا، دستورات ویژه قضایی جهت کشف و ضبط مواد مخدر و دستگیری متهمین توسط این دادستانی صادر و حدود چهار کیلوگرم انواع مواد مخدر، ۵۹ گرم مواد روان گردان، بیش از هفت هزار بوته خشخاش و دو دستگاه خودروی پژو و زانتیا از متهمین کشف و ضبط شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها