موضوع رفتن یا ماندن الکسیس سانچز این روزها به دغدغه اصلی توپچی‌های لندن تبدیل شده است. درحالی که هنوز یک سال از قرارداد مهاجم 28 ساله شیلیایی آرسنال باقی مانده، اما طی هفته‌های اخیر حرف و حدیث‌های فراوانی در مورد او در رسانه‌ها مطرح شده است. در این میان باشگاه‌های همچون بایرن مونیخ، منچسترسیتی و پاری‌سن ژرمن نیز آماده‌اند تا درصورت نهایی شدن جدایی سانچز، او را به خدمت بگیرند.
کد خبر: ۱۰۵۲۱۵۲

سانچز حدود دو سال پیش بود که نیوکمپ را ترک کرد و به امارات آمد. عملکرد او در دو فصل اخیر و بخصوص فصل گذشته با به ثمر رساندن 24 گل به قدری درخشان بود که آرسنالی‌ها به هیچ وجه راضی به از دست دادن او نیستند. در این مدت آرسن ونگر نیز بارها در مصاحبه‌ها و صحبت‌های خود از تمایل برای ماندن سانچز سخن گفته است. او اخیرا نیز تائید کرده که با سانچز در ارتباط مستقیم است و صحبت‌های مثبتی با مهاجم خود برای ماندن در آرسنال انجام داده است.

در این میان به نظر می‌رسد همه چیز به خود سانچز وابسته باشد. در همین راستا او در مصاحبه با کانال 13 شیلی گفت: من دوست دارم در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنم، البته این تصمیم تنها به من مربوط نمی‌شود و باید منتظر تصمیم آرسنال بمانم. سانچز درحالی این حرف‌ها را بیان کرده که آرسنال پس از کسب مقام پنجمی در مسابقات فصل گذشته لیگ برتر، برای اولین بار طی 20 سال گذشته جواز حضور در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را از دست داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها